Maaxi.cz

Marketing skupiny JRD povede Radka Palánová

Marketingové aktivity skupiny JRD řídí od února Radka Palánová.

Mohlo by vás zajímat

Novým PR manažerem CEEC Research je Jiří Uhlíř

Bývalý novinář Uhlíř v minulosti pracoval pro Rohlik.cz, Kaufland či Fincentrum Reality.

Zkouška

Článek Zkouška se nejdříve objevil na MAM.

Marketup posiluje svou pozici: noví klienti, úspěšné kampaně a globální spolupráce

Agentura loni zvítězila ve 47 % tendrů z víc než 50, jichž se zúčastnila. Letos oslaví 15 let.

Z knižního a herního byznysu putuje do zahraničí milionová dividenda

Česká dceřinka zahraničního nakladatelství, která na tuzemském trhu distribuuje a prodává hry, puzzle, kreativní hračky a knižní tituly, vyplácí po letech majiteli příjemnou dividendu. Rozhodnutí o výplatě z nerozdělených zisků minulých let padlo na konci roku 2024.

Z hraček loni nejvíce inzerovala značka Lego

V segmentu her a hraček byla v minulém roce největším inzerentem značka Lego. 

Datart se stal novým partnerem Českého hokeje

Partnerství se dotkne všech týmů českého hokeje. Firma uvedla, že chce přispět k budování pevné základny pro budoucí generace hráčů i fanoušků.

Witowská v Českém rozhlasu. Rádio odmítá, že jde o střet zájmů

Sociální sítě využívá 61 % boomerů, nejčastěji Facebook

Téměř dvě třetiny lidí nad 60 let používají sociální sítě každý den. Častou aktivitou je vyhledávání zpravodajství.

Sociální sítě využívá víc než 60 % boomerů, nejčastěji Facebook

Téměř dvě třetiny lidí nad 60 let používají sociální sítě každý den. Častou aktivitou je vyhledávání zpravodajství.

Tisk zasáhne celkem téměř sedm milionů lidí

Vysokého zásahu 77 procent v cílové skupině čtenářů ve věku 12 až 79 let dosáhly opět tiskové publikace podle výzkumu Media projekt. Mladí mají podobné čtenářské chování jako obecná populace. Deníky a jejich přílohy čte nadpoloviční většina Čechů, přesně 54 procent z celé populace. Časopisy čte 70 procent. Celkový zásah tisku je ...

Media projekt se od roku 2027 změní, zapojí digitální data

Výzkum čtenosti Media projekt chce lépe reflektovat realitu mediálního trhu a přinést co nejpřesnější data o kvalitě čtení.

Návod na rebranding nabídne konference How To Brand. O svou zkušenost se podělí Pluxee, Korunní či Seyfor

Šest příběhů těch, kteří prošli náročnou cestou rebrandingu, zazní na pódiu prvního ročníku konference How To Brand, který se koná 27. března 2025. Marketérům i majitelům firem nabídne praktický návod na proměnu vlastní značky. Cílem konference How To Brand je poskytnout marketérům a manažerům značek konkrétní know-how pro vlastn ...

Seriál Zlatá labuť byl prodán do Kanady, USA a Polska

Seriál Zlatá labuť, který nabízí platforma Voyo a vysílal se na TV Nova, míří i do dalších zemí.

Seriál Kamarádi se vrátil na čelo čtvrtečního večera

Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 se stal v divácké skupině 15+ seriál Kamarádi. Následují Vyšetřuje Imma Tataranni a Jedna rodina, která má nejvíce diváků v 15-54.

Kam koukáte? Jak zaujmout diváky, když nejspíš nedávají pozor

Lidská pozornost se smrskla a marketéři bojují doslova o vteřiny. Po čem mají kreativci sáhnout a čím se mají snažit zaujmout, aby reklama měla vůbec nějaký dopad?

Vedení iProspectu přebírá od Týmy Martina Slezáková

Do čela agentury iProspect nastupuje Martina Slezáková. Ondřej Týma se přesouvá do Dentsu. 

Seriál TV Nova a Dramedy se prodal do streamování na USA a kanadském trhu

KFC cílí na generaci Z postřehovou hrou, za sdílení odměňuje

V pražské pobočce na Vítězném náměstí instaloval řetězec KFC hru, kterou je možné hrát od 6. do 9. února. Ti, co se zúčastní a nasdílí svůj zážitek, vyhrají kupony na vybrané produkty KFC.

Stamilionové investice: TV Nova letos rozjede výrobu několika nových seriálů

Výrobní továrna televize Nova na nové seriály navyšuje tempo. V letošním roce by podle našich informací mělo odstartovat či startuje natáčení minimálně šesti nových sérií nebo dalších řad úspěšných titulů. Jak uvedl ředitel stanice Daniel Grunt, investice do výroby obsahu pro SVOD službu Voyo budou v roce 2025 rekordní. ...

Nemáme žádné korupční dohody s koalicí, píše Babišovi šéf rozhlasu Zavoral

René Zavoral v otevřeném dopise vyvrací tvrzení Andreje Babiše, která šéf hnutí ANO nadnesl během opozičních obstrukcí při schvalování velké mediální novely ve sněmovně.

Marketing realitky Svoboda & Williams řídí Tereza Macková Jiráková

Macková Jiráková je bývalá šéfredaktorka ČiliChili, má zkušenosti z agentur i korporací.

AMI Digital Index: téměř dvě třetiny lidí nad 60 let používají sociální sítě každý den

Lidé starší 60 let trávili na sociálních sítích v průměru 103 minut denně, přičemž dvě třetiny z nich je navštěvuje každý den. Nejvíce oblíbené jsou Facebook a YouTube, kde nejen konzumují obsah, ale i aktivně komunikují a nakupují. V průměru 103 minut denně trávili v loňském roce na sociálních sítích lid ...

Tereza Macková Jiráková nově řídí marketing ve společnosti Svoboda & Williams

Tereza Macková Jiráková od ledna vede marketing realitní kanceláře, kde odpovídá za tým i marketingové výstupy. Jiráková přichází do Svoboda & Williams s bohatými zkušenostmi z českých i mezinárodních korporací. V ČEZ a Air Bank měla na starosti project management a vedla marketing ...

Dopravní podnik Brno vyměnil v kampani seznamku za rande

Nový slogan reklamní kampaně Brněnského dopravního podniku zní „Jsme místo pro vaše rande".

Michael Štádler, Adform: příležitosti a výzvy pro CTV reklamu v roce 2025

Trend rozšiřování connected TV (CTV) nejeví známky zpomalení, právě naopak, píše ve svém komentáři pro MAM Michael Štádler, country manažer společnosti Adform CZ & SK. Podle výzkumu společnosti Atmedia 47 procent Čechů (3,1 milionu uživatelů) ve věku 15-69 let využívalo v první polovině roku 2024 služby SVOD. Na konci roku 2023 to bylo přit ...

Tisk osloví 6,9 mil. osob, nejčtenějším deníkem je Blesk

Realizátoři výzkumu čtenosti tištěných titulů Media projekt zveřejnili data čtenosti za období loňského roku.

Pro každý sport i pro každou soutěž, GymBeam je prvním postupujícím v MAM Souboji spotů 2025

Spot značky GymBeam od agentury Darwin & the Machines se rázně vypořádal s konkurencí a dokráčel si pro vítězství v prvním kvalifikačním MAM Souboji spotů roku 2025. Dlouho byl lednový kvalifikační MAM Souboj spotů přetahováním mezi spoty Alma Career a Velkopopovického kozla ze stáje Plzeňského Prazdroje. Pak ale přišel ...

Marketing developera JRD povede Radka Palánová

Palánová bude ve skupině zodpovědná za strategické řízení značky, B2C i B2B a také CRM.

Extrémní proměny míří na TV Nova do středečního prime-time

Středeční hlavní vysílací čas obsadí po 20. hodině od začátku března na TV Nova nový formát s názvem Extrémní proměny.

Tereza Macková Jiráková vede marketing Svoboda & Williams

V realitní společnosti Svoboda & Williams je zodpovědná za vedení a rozvoj týmu i marketingových výstupů.

Svítící karty České spořitelny s motivem Kingdom Come: Deliverance II mizí do pár sekund

Zájem předčil očekávání. Prodeje Kingdom Come: Deliverance II od Warhorse Studios překonávají úspěchy prvního dílu, novinky se prodalo už přes milion kusů. Česká spořitelna díky hře má nejúspěšnější gamingovou kampaň. Spojení s gamingem se České spořitelně vyplácí. O první karty na světě s OLED technologií s motivem Jindřich ...

Super Bowl: Finále, u kterého zadavatelé rozpočty neškrtí

I letos budou živý přenos finále americké národní fotbalové ligy doprovázet reklamy se zvučnými jmény. Cena za půlminutový reklamní prostor přitom dosáhla nového rekordu.

Amazon Prime Video v Česku poprvé zdražuje

Po osmi letech od svého uvedení na český trh zvýšila streamovací služba Amazon Prime Video poprvé cenu předplatného. Změna přichází v době rostoucí konkurence na lokálním trhu a rozšíření vlastního obsahu platformy.

Datart spojil síly s Českým hokejem, podpoří reprezentace i mladé talenty

Datart se stal oficiálním partnerem Českého hokeje. Podpoří mužskou, ženskou i mládežnické reprezentace a zapojí se do projektu „Pojď hrát hokej“.  „Partnerství s Datartem je pro český hokej mimořádně přínosné, protože se dotkne všech skupin, tedy jak hráčů a hráček české reprezentace, ale stejně tak juniorů a v ne ...

Witowská, která odešla z Aktuálně.cz, již má nový flek ve veřejnoprávním médiu

Světlana Witowská posílí tým moderátorů Českého rozhlasu

Od března 2025 nastoupí Novinářka a moderátorka Světlana Witowská do Českého rozhlasu. S Barborou Tachecí se budou podílet na moderování pořadu Osobnost Plus. Na stanici Český rozhlas Plus bude Světlana Witowská dvakrát týdně moderovat pořad Osobnost Plus, ve kterém doplní Barboru Tachecí. Do pořadu jsou zvány osobnosti, jež dosáhl ...

Být dobrý k lidem i planetě, to je postoj studia Girl&Bear agentury VCCP, říká Claire Young

Generální ředitelka interního obsahového studia VCCP hovoří o růstu, dynamice a zviditelňování produkce v oboru. Někdy vám odpověď na otázku padne přímo do očí. To je určitě případ Girl&Bear, interního studia pro tvorbu obsahu v agentuře VCCP v Londýně, když se Claire Young ptám, odkud pochází jeho půvabný název. ...

Světlana Witowská nastoupí do Českého rozhlasu, bude v týmu s Barborou Tachecí

Někdejší moderátorka České televize a potom Spotlightu má uvádět pořad Osobnost Plus.

Světlana Witowská bude v ČRo moderovat pořad Osobnost plus

Na stanici Český rozhlas Plus bude Světlana Witowská od března dvakrát týdně moderovat pořad Osobnost Plus, ve kterém doplní Barboru Tachecí.

Marketing JRD nově vede Radka Palánová

Skupina JRD, která se zabývá udržitelnou výstavbou, má novou marketingovou ředitelku. Od února se jí stala Radka Palánová. V oblasti B2C, B2B a brand marketingu má více než dvacet let zkušeností. Do JRD přichází ze segmentu investičních fondů, kde měla tři roky na starosti realizaci marketingových aktivit pro Oriens Investment Fund, respek ...

Další seriál z Voya zamířil do televize. Krále Šumavy na Nově vidělo 1,2 milionu lidí

Dva roky stará trilogie z Voya v neděli večer porazila nový seriál ČT i český film na Primě.

Středeční večer vyrovnaný, na čele Výměna manželek a Srdce

Sledovanost reality show Výměna manželek a seriálu Srdce byla ve středu večer vyrovnaná, zaznamenaly srovnatelný výsledek ve skupině 15+. V 15-54 měla Výměna manželek větší odstup.

Rozlišení Ultra HD se v terestrické TV rozjíždí obtížně

Zástupci Českých Radiokomunikací na loňském lednovém setkání s novináři naznačovali, že minimálně v Praze chtějí divákům zprostředkovat pozemní vysílání ve 4K rozlišení.

Anonymita na sítích by měla skončit, řešit to chce mediální výbor

Anonymní účty na sociálních sítích jsou problém, který se hluboce podcenil, myslí si šéf strategické komunikace státu Otakar Foltýn.

Do čela iProspect nastupuje Slezáková, ex-Knowlimits

Marketingový tým Vodafonu vede Kir, zodpovídá i za TV

Novým viceprezidentem pro spotřebitelský segment se ve Vodafonu stává Doğu Kir, nahrazuje Zohar Weitz. 

ČT zaplatila milion a půl dvěma odvolaným členům dozorčí komise Rady ČT

Jde o dědictví po radní Haně Lipovské. Nároky dalších dvou odvolaných soud stále řeší.

iProspect nově řídí Slezáková, Týma a Kramářová se přesouvají přímo do Dentsu

Digitální agentura změnila vedení, mateřská Dentsu zakládá tým pro digitál a technologie.

iVysílání je s 1,4 mil. nejsilnější online službou ČT

Téměř polovina všech spuštění na iVysílání proběhla loni přes HbbTV a smart TV aplikace, uvedla Česká televize.

České hry Kingdom Come: Deliverance II se za první den prodalo přes milion kopií