Maaxi.cz

Pařízkovci spouští síť pro digitální rádia, budou v ní šířit své programy Čas a Čas Rock

Multiplex společnosti Broadcast Services startuje v pondělí 17. února v osm ráno. Prvních šest vysílačů pokryje Prahu, Benešovsko, Pardubicko, Jihlavsko, Brněnsko a Ostravsko.

Mohlo by vás zajímat

Miliardářská filmová společnost v letošním roce změní ředitele

Filmová personálie letošního roku. Podle všeho nejstabilnější tandem (majitel - ředitel) v českém filmovém byznysu se v letošním roce změní. Jeden z nejsilnějších a nejzkušenějších hráčů filmové branže po několika desítkách let odchází a vedení stamilionové firmy postupně předá svému nástupci. Ten je již vybrán, jméno v placené sekci. ...

Prima chystá reality show Starhouse, influencery zavře na dva měsíce do vily

Nová reality show odstartuje 3. března, bude ji dávat streamingová platforma Prima+.

Každý druhý uživatel sociálních sítí je má za důležitý zdroj zpravodajství, říká studie

Pozice sociálních sítí je v současném mediálním světě silná – už skoro polovina jejich uživatelů (a zároveň konzumentů zpráv na nich) je považuje za důležitý zdroj zpravodajství. Vyplývá to z výzkumné studie Zpravodajství ve věku mediální fragmentace. Data agentury ResSolution Group získaná ve spolupráci s Nielsen ukazují, ž ...

Prima+ zařazuje reality s influencery Starhouse, bude i na Primě

Diváci prostřednictvím aplikace rozhodují, kdo je nejvíc „real“, a tím ovlivňují průběh hry i osudy jednotlivých účastníků.

TCL je novým partnerem Mezinárodního olympijského výboru, nahradí Panasonic

Mezinárodní olympijský výbor (MOV) představil svého nového partnera. Stala se jím až do roku 2032 čínská společnost TCL, která v takzvaném programu TOP a kategorii domácího audiovizuálního vybavení a spotřebičů nahradí japonskou značku Panasonic. Ta loni partnerství po 37 letech ukončila. Produkty TCL přinesou zážitky fanouš ...

Stanice Play Comedy vysílá některé pořady zdarma

Internetový kanál Play Comedy, určený primárně pro zákazníky videotéky JOJ Play, zpřístupnil část svého obsahu zdarma. Ačkoli je služba zaměřena hlavně na slovenské diváky, některé pořady jsou dostupné i pro české publikum.

Do kin míří Tichá pošta, dobře natočený dětský film z konce druhé světové války

NFNZ vydal update Mapy médií a zpřesňuje metodiku projektů Mapa médií a MediaRating

Mapa médií nabízí aktualizovaný přehledný katalog nejvýznamnějších online médií v Česku. Cílem je přinést komplexní přehled online médií, včetně informací o jejich vlastnictví, transparentnosti a míře vlastního originálního obsahu. V Mapě médií jsou zpracovány oblasti zpravodajských a komentářových portálů, ekonomických a&nb ...

Virální hit dubajská čokoláda si získává i Čechy

O dubajskou čokoládu je velký zájem i v Česku, výrobci nestačí vyrábět. Marketingové podpory přitom není ani třeba.

Odkaz oblíbeného modelu žije dál. Ford spustil marketingovou kampaň k vozu Tourneo Courier

Společnost Ford oznamuje spuštění nové marketingové kampaně pro model Tourneo Courier, která nostalgicky připomíná model Ford Fusion. Tato kampaň „oslovuje pamětníky i nové zákazníky, kteří hledají ideální kombinaci prostornosti, spolehlivosti a atraktivního designu,“ píše se ve zprávě. Kampaň představuje model Tourneo Courier úvodním ...

Telly jedná o DVTV Extra, Antik už ji zařadil

Internetová televize Telly zvažuje zařazení stanice DVTV Extra do své programové nabídky. Jednání s provozovatelem kanálu potvrdil vedoucí marketingu Telly Jan Schöppel. Mezitím operátor Antik už stanici do nabídky zařadil.

Reportéři bez hranic apelují na české poslance, aby zvýšili poplatky pro ČT a rozhlas

Mezinárodní novinářská organizace vyjádřila podporu tuzemským médiím veřejné služby.

Opavia se spojuje s hokejem, spouští kampaň

Opavia se stala partnerem Českého svazu ledního hokeje, startuje kampaň se soutěží o zájezd do Dánska. 

Předsudky se k jídlu nehodí, ukazuje Birell v nových spotech od VCCP

Reklama rozvíjí koncept Všichni jsme na jedné lodi, spoty režíroval Dominik Miškovský.

Do AKA vstoupily agentury Advisio, AMI Digital a WeBetter

Počet agentur v oborové Asociaci komunikačních agentur se zvýšil o tři členy.

Houslista Svěcený oslavuje 40 let v hudebním byznysu a připravuje dvě knihy

Středeční večer pro Výměnu manželek, následuje Srdce

Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 byla Výměna manželek. S menším odstupem v divácké skupině 15+ následoval seriál Srdce.

Změny ve VOD: Max inovuje, CNN chystá návrat do streamu

Začátkem roku 2025 se sešlo více vizuálních novinek ve streamovacích službách, proběhly ale i některé významnější změny. Přinášíme jejich přehled.

Ecomail zvyšuje obrat i počet platících zákazníků

Obrat Ecomailu meziročně vzrostl o 38 % na 157 milionů korun, počet platících zákazníků se zvýšil o 34 %.

„Pro telefony se chodí k nám.“ T-Mobile nasazuje jarní kampaň od Ogilvy

Kreativní koncept zajistili Michal Pivarči a Mike Martin, televizní spot režíroval Jan Švejkar.

Kaufland uvádí spoty o nakupování s kupóny, s hlasem z Výměny manželek

Spoty k pěti letům od spuštění Kaufland Card vytvořila VML, režíroval je Tomáš Řehořek.

Před pár dny Kellnerové a Křetínského byznys musel splatit přes 2 miliardy

E-commerce podnik, který napůl vlastní Renáta Kellnerová s rodinou prostřednictvím PPF (CEO Jiří Šmejc) a Daniel Křetínský & spol. a který se pohybuje ve vysoké čisté ztrátě, v uplynulých měsících investoval do snížení zadluženosti o stovky milionů korun. Před pár dny proběhlo jednorázové splacení miliardových dluhů. ...

Letiště Praha si na kreativu vybírá McCann Prague

Hlavním kreativním partnerem Letiště Václava Havla Praha je agentura McCann Prague.

Kreativu pro Letiště Václava Havla bude dalších pět let dělat McCann

Agentura vyhrála v tendru, na starosti bude mít komunikaci B2C i B2B a rozvoj značky.

ČT24 spustilo novou verzi mobilní aplikace s novými funkcemi i modernějším prostředím

Zpravodajská jednička v Evropě představuje novou verzi mobilní aplikace. Přináší moderní uživatelské prostředí, novou sekci krátkých zpráv, možnost přidání widgetů s hlavními zprávami na plochu nebo tmavý režim. Novou verzi aplikace uvádí ČT24 na začátku oslav dvacetiletého výročí. Dostupná je už nyní pro zařízení s operačními sy ...

McCann Prague přistává na Letišti Václava Havla Praha jako hlavní kreativní partner

Letiště Praha vstupuje do nové éry společně s McCann Prague. Agentura se po úspěchu v tendru stává hlavním kreativním a komunikačním partnerem letiště na příštích pět let. Cíl spolupráce? Sjednotit a zefektivnit marketingovou komunikaci napříč všemi kanály a přinášet kreativní řešení, která Letišti Praha pomohou rů ...

Do Rady ČRo vybere Sněmovna mezi Karasem a Konvalinou

Sněmovna bude na jedno místo v Radě Českého rozhlasu vybírat ze dvou kandidátů.

Opavia míří s hokejovou kampaní od Publicis Groupe do Dánska

S Českým svazem ledního hokeje spojila síly značka Opavia a s blížícím se šampionátem spustila kampaň se soutěží o zájezd s českou reprezentací. Nově ohlášené partnerství značky Opavia s Českým svazem ledního hokeje přináší propojení národního sportu se značkou sušenek. „S agenturou Publicis Groupe jsme hledali takov ...

Forendors: měsíční útrata za podcasty vzrostla o 7 procent na 159 korun

Sílu vůně na nečekaných místech ukazuje Lynx v kampani od Lola MullenLowe

Deodorant Lynx na celé tělo nebo i jen jeho spodní část přitahuje pozornost v desetisekundových spotech. Na humor na hraně po roce opět sází značka Lynx (Axe) ze skupiny Unilever s kampaní na deodoranty pro celé tělo. Ve spojení s osvědčenými partnery z

Luke Eid, TBWA: nová definice inovace značky, jak nové technologie utvářejí budoucnost

Luke Eid, globální ředitel pro inovace v TBWA, se podělil o postřehy ze zprávy TBWA o veletrhu CES. V centru inovací jsou značky, které se snaží přizpůsobit rychle se vyvíjejícím technologiím. Nejnovější zpráva TBWA o veletrhu CES odhaluje, jak umělá inteligence, XR a další nové technologie nejen formují produkty, ale t ...

Forendors: Za podcasty lidé v průměru platí 159 Kč měsíčně

Průměrná měsíční útrata tuzemských předplatitelů za podcasty se loni meziročně zvýšila o sedm procent.

Stanice ČT24 uvádí novou verzi své mobilní aplikace

Po redesignu zpravodajského webu ČT24 přichází zpravodajský kanál České televize i s inovovanou verzí své mobilní aplikace.

Do AKA vstoupily Advisio, AMI Digital a WeBetter

Trojice nových členských subjektů rozšiřuje v rámci asociace sekci digitálních agentur.

Rohlík zapojí naplno AI, rozhodovat bude na základě algoritmů

Rohlík mění svůj způsob řízení. Opouští tradiční hierarchickou strukturu a přechází na rozhodování založené na datech, predikcích a algoritmech.

Advisio, AMI Digital a WeBetter vstoupily do AKA

Asociace komunikačních agentur (AKA) v únoru přijala tři členy do sekce digitálních agentur. Agentury Advisio, AMI Digital a WeBetter rozšířily řady AKA po únorovém zasedání prezidia asociace. O členství mají zájem mimo jiné pro možnost sdílení zkušeností, férové tendrování a z důvodů networkingu. „Letošní rok v ...

BigBoard Praha se stala de facto jediným vlastníkem Praha TV

BigBoard Praha konsoliduje svou majetkovou účast v pražské regionální televizi Praha TV a stává se de facto jejím jediným vlastníkem.

Podcasty stále nenarazily na strop, hlásí předplatitelská platforma Forendors

Devět z deseti lidí na platformě předplácí jeden podcast, zůstává u něj průměrně celý rok.

Podcasty stále nenarazily na strop, hlásí po roce předplatitelská platforma Forendors

Devět z deseti lidí na platformě předplácí jeden podcast, zůstává u něj průměrně celý rok.

Konference WebExpo představila program, přijede i Mark Pollard

Konference WebExpo proběhne od středy 28. do pátku 30. května v Praze. Propojuje odborníky online světa a podporuje jejich kompetence a potenciál.

Serveru Aktuálně.cz spadnul počet zhlédnutých stránek téměř o 50 procent

Jedničkou úterního večera zůstává seriál Kamarádi

Další díl seriálu Kamarádi potvrdil pozici nejsledovanějšího úterního pořadu po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následuje seriál Jedna rodina, který zároveň drží pozici nejsledovanějšího ve skupině 15-54.

Největší inzertní výnosy z tisku měl loni opět Blesk

Hrubé inzertní příjmy v tištěných médiích v roce 2024 doznaly změn oproti předchozímu roku.

Předpověď: Tržby e-shopů letos porostou až o 8 %

Podle předpovědi společnosti PPC Profits by měly útraty českých domácností v online prostředí tento rok dále růst, tempo růstu však zpomalí. 

CNN Prima News zahájila true crime sérii Minuty zločinu

Dokument o střelbě v Uherském Brodu startuje novou true crime sérii CNN Prima News Minuty zločinu, která přináší pohled na zločiny z historie. 

Butiková parfumerie Myskino otevírá svou třetí pobočku

Myskino, obchod s niche parfémy, otevírá v Dušní ulici svou v pořadí třetí pobočku.

Nešikovný manžel Kotek pronásleduje manželku za nákupy z Bauhausu

Hobbymarket nasazuje další vlnu spotů a vizuálů od Jinýho gangu, v režii Vojtěcha Kotka.

Objevte sebe, nabádá v náborové kampani pražská University of New York

Kreativu a design internetové kampaně zajistil Adam Mička, režíroval Štěpán Zálešák.

Česká spořitelna má 200 let. „Věk je jen číslo,“ říká ve spotu Jenovéfa Boková

Komunikační kampaň k výročí připravily VML a OAK, spot režírovaly sestry Fridmanovy.

Nešikovný manžel Kotek pronásleduje manželku do Bauhausu

Hobbymarket nasazuje další vlnu spotů a vizuálů od Jinýho gangu, v režii Vojtěcha Kotka.