ADC Šťouch ocenil životní styl bistra Mămăm
K přihlášce do ADC Awards popostčil Art Directors Club majitele bistra Mămăm, které se vymyká nejen neotřelou komunikací na sociálních sítích.
Kultovní status si získalo bistro Mămăm nejen třeba svým „signature“ burgerem s krevetami, ale také komunikací na sociálních sítích v oboru, který má běžně ve zvyku chlubit se hlavně pochoutkami z menu.
„Naše pravidlo je možná to, že nemáme pravidla,“ shrnují přístup k fungování bistra Meggie a Nugy neboli Pham Minh Anh, kterou doplňuje neboli Pham Minh Anh a Nguyen Trong Duc: „Prostě děláme, co nás baví. Jak v kuchyni, tak na sítích. Chceme být autentičtí. I proto si lidi Mămăm spojují s námi dvěma než jen s bistrem.“
...
Mohlo by vás zajímat
Jak zvrátit propad v důvěře zákazníků, jenž vzniká nesouladem mezi příslibem značek a reálnou zkušeností lidí, ukazuje hlavní téma aktuálního vydání Marketing & Media.
Zákaznický pohled musí být pevnou součástí fungování firmy, nejen marketingovým slibem. „Vychytanou“ zákaznickou zkušenost mají podle studie CX 24 od agentury Ipsos hlavně ba ...
Výsledky soutěže Agentura roku můžete ještě pár dní ovlivnit i vy, čtenáři MAM. Začínají také přípravy na slavnostní vyhlášení – zapište si do kalendáře 9. dubna!
Všechny agentury a talenti již odevzdali veškeré soutěžní podklady v jednotlivých kategoriích a poroty s napětím čekají na start onlinové části hodnocení. Ta propu ...
Už 31. festival kreativity Golden Drum, který se letos v Portoroži uskuteční 14. a 15. října, má vizuální identitu od studia Aritmija. Inspirovala se debatami porotců.
Do čtvrté dekády letos vstupuje festival kreativity Golden Drum, jenž se letos v Portoroži odehraje v nezvyklých datech 14. a 15.&nbs ...
Meta se snaží narovnat a udělat více transparentní praktiku, ke které běžně dochází na Instagramu. Tvůrci již brzy dostanou možnost spolupracovat se značkami na doporučování produktů v komentářích pod příspěvky a reklamami.
O rozšíření služby partnerských reklam (Partnership Ads) o takzvané reference (Testimonials) informovala Me ...
Prostřednictvím konceptu Atelier umožní Bang & Olufsen zákazníkům vytvářet produkty ve spolupráci přímo s mistry řemesla.
Zásadní změny v zabezpečení a robotické interakce ovlivní e-mailing i tento rok.
Investice do reklamy na internetu poprvé podle odhadu agentury Unimedia těsně předběhnou televizní investice. Online za poslední dekádu rostl o 117 %.
Úspěšný soutěžní pilot kamionu poodhaluje marketingovou stránku svého podnikání.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 ve skupině 15+ zůstává Všechnopárty. Následuje Děcko a poté Máme rádi Česko. V 15-54 je stále nejsledovanější Harry Potter.
TikTok rozšiřuje své možnosti social commerce na dalších trzích. V následujících měsících se rozšíří do Itálie, Německa a Francie.
V nové soutěži odmění síť čerpacích stanic Shell 85 výherců, kteří získají tankovací karty v hodnotě 10 tisíc korun.
Správně vedené digitální vzdělávání může pomoci rozvíjet dětem jejich kreativitu, logické myšlení i dovednosti pro budoucnost.
Na nové univerzitní náborové kampani opět pracovala studia Action Please a Idea Please.
Opavia se spojila se svazem ledního hokeje a před šampionátem láká spotřebitele ke hře.
Značka přírodní aromaterapeutické kosmetiky Nobilis Tilia představuje změnu vizuálního stylu. Upravená podoba loga, design produktů a nový e-shop plynule navazují na rozvoj firmy v uplynulých 30 letech a na její filozofii, která se vždy opírala o čistě přírodní krásu, kvalitní péči o pleť a pozitivní účinky aromaterap ...
Rozhodli jsme se změnit směr a jít dál už bez Ivana Trojana, říká Jakub Otava, šéf komunikace a marketingu Českých drah.
Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 8/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele
AI Restart 2025 pořádaný agenturou Taste nabídl 11 přednášek plných vizí a praktických ukázek využití AI v roce 2025.
Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 8/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele
Renault s agenturou Publicis Conseil uspěly s programem, který pomáhá lidem z hůře dostupných lokalit ve Francii sehnat si a udržet práci.
Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 8/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele
Podle organizace WARC zpomalí inzerce v podcastech letos i příští rok. V Česku to mají s reklamou ještě těžší.
Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 8/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele
Vychází 24.2. 2025.
Online zde.
Článek MAM 08/2025 se nejdříve objevil na MAM.
Prima vrátí do nedělního odpoledního vysílacího času nové díly svých čtyř hobby pořadů.
Skupina Twistcafe, zahrnující franšízové koncepty jako Trdlokafe, Kofi-Kofi, Bubblify nebo Rio, akvíruje oblíbenou květinářskou značku Kytky od Pepy. Značku nově povedou spoluzakladatelé Twistcafe Group Andrea Fenn a Daniel Ryška.
Akvizice reflektuje strategii skupiny tržní diverzifikace a oslovení širšího spektra zákazníků nejen v&nb ...
Evropská zpravodajská stanice Euronews oznámila návrat k ziskovosti po deseti letech a ambiciózní plány na rozšíření svého působení. Stanice vykázala v roce 2024 první pozitivní EBITDA a chystá se spustit nové služby v několika zemích.
Nova využila lidi z předchozích show. Někteří znovu přišli s návazným obsahem na webu.
Snímek Výjimečný stav šel do kin v polovině loňského října, návštěvnické rekordy ale zrovna nezbořil. Nyní komedie s Ondřejem Vetchým skončila na Netflixu, kde se okamžitě stala diváckým hitem a vévodí tabulce sledovanosti už celý týden od své premiéry.
Podle dat serveru Kinomaniak.cz na snímek režiséra Jana Hřebejka vyrazilo pou ...
Z Velkého audioknižního průzkumu pořádaného společností Audiolibrix vyplynulo, že výběr toho správného titulu závisí především na autorovi, anotaci a recenzích ostatních posluchačů.
V Evropě se stává výhradním prodejce značky Diane von Furstenberg Zalando, partnerství bude komunikovat marketingovou kampaní.
Twistcafe Group převezme květinářský řetězec Kytky od Pepy. Kromě kytek nabídne i kávu a občerstvení.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina, která má zároveň nejvyšší sledovanost v 15-54.
Sociální sítě jsou důležitým zdrojem zpravodajství, míní podle výzkumu ResSolution Group a Nielsen každý druhý jejich uživatel.
„Investovat se dá i s málem,“ sděluje Fondee v nové kampani na zvýhodněné investiční účty pro studenty.
Art Directors Club o týden prodlužuje termín pro přihlášky do letošních ADC Awards.
Filmová personálie letošního roku. Podle všeho nejstabilnější tandem (majitel - ředitel) v českém filmovém byznysu se v letošním roce změní. Jeden z nejsilnějších a nejzkušenějších hráčů filmové branže po několika desítkách let odchází a vedení stamilionové firmy postupně předá svému nástupci. Ten je již vybrán, jméno v placené sekci. ...
Nová reality show odstartuje 3. března, bude ji dávat streamingová platforma Prima+.
Pozice sociálních sítí je v současném mediálním světě silná – už skoro polovina jejich uživatelů (a zároveň konzumentů zpráv na nich) je považuje za důležitý zdroj zpravodajství. Vyplývá to z výzkumné studie Zpravodajství ve věku mediální fragmentace.
Data agentury ResSolution Group získaná ve spolupráci s Nielsen ukazují, ž ...
Diváci prostřednictvím aplikace rozhodují, kdo je nejvíc „real“, a tím ovlivňují průběh hry i osudy jednotlivých účastníků.
Mezinárodní olympijský výbor (MOV) představil svého nového partnera. Stala se jím až do roku 2032 čínská společnost TCL, která v takzvaném programu TOP a kategorii domácího audiovizuálního vybavení a spotřebičů nahradí japonskou značku Panasonic. Ta loni partnerství po 37 letech ukončila.
Produkty TCL přinesou zážitky fanouš ...
Internetový kanál Play Comedy, určený primárně pro zákazníky videotéky JOJ Play, zpřístupnil část svého obsahu zdarma. Ačkoli je služba zaměřena hlavně na slovenské diváky, některé pořady jsou dostupné i pro české publikum.
Mapa médií nabízí aktualizovaný přehledný katalog nejvýznamnějších online médií v Česku. Cílem je přinést komplexní přehled online médií, včetně informací o jejich vlastnictví, transparentnosti a míře vlastního originálního obsahu.
V Mapě médií jsou zpracovány oblasti zpravodajských a komentářových portálů, ekonomických a&nb ...
O dubajskou čokoládu je velký zájem i v Česku, výrobci nestačí vyrábět. Marketingové podpory přitom není ani třeba.
Společnost Ford oznamuje spuštění nové marketingové kampaně pro model Tourneo Courier, která nostalgicky připomíná model Ford Fusion. Tato kampaň „oslovuje pamětníky i nové zákazníky, kteří hledají ideální kombinaci prostornosti, spolehlivosti a atraktivního designu,“ píše se ve zprávě.
Kampaň představuje model Tourneo Courier úvodním ...
Internetová televize Telly zvažuje zařazení stanice DVTV Extra do své programové nabídky. Jednání s provozovatelem kanálu potvrdil vedoucí marketingu Telly Jan Schöppel. Mezitím operátor Antik už stanici do nabídky zařadil.
Mezinárodní novinářská organizace vyjádřila podporu tuzemským médiím veřejné služby.
Opavia se stala partnerem Českého svazu ledního hokeje, startuje kampaň se soutěží o zájezd do Dánska.
Reklama rozvíjí koncept Všichni jsme na jedné lodi, spoty režíroval Dominik Miškovský.
Počet agentur v oborové Asociaci komunikačních agentur se zvýšil o tři členy.