Maaxi.cz

Apploud spustil sérii webů pro Orka Ventures

Kromě korporátního webu v Česku vyvinulo studio Apploud půjčkový portál pro Dánsko.

Mohlo by vás zajímat

E-commerce firma šikovného miliardáře: čistý zisk přes 80 milionů

Zkušený miliardář-investor relativně nedávno dokončil výkup podílů ve slibné a rychle rostoucí firmě, pohybující se v e-commerce segmentu. Cílový podnik i navzdory nepříznivým podmínkám celkového trhu vykázal rekordní byznysová čísla. Kumulativní net profit za posledních pět let vyrostl na 198 milionů korun.

V Praze otevřela druhá pobočka rychlého občerstvení SKA

Gruzínská síť rychlého občerstvení SKA, zaměřená na čerstvé šťávy, sendviče a další produkty, otevřela druhou pobočku v Praze.

„Krásný spot plný přesných insightů.“ Nejlepší reklamu před Vánoci měl Rohlik.cz

Finální třetí vlna hodnocení letošních kampaní před svátky přinesla vítěze – práci od B&T.

Alena Mornštajnová pošle v roce 2025 na trh nový román

Trendy, které letos ovlivnily marketing na českém trhu

Přinášíme přehled toho nejdůležitějšího, co v letošním roce ovlivnilo marketing na tuzemském trhu. 

Pohádka Hodinářův učen byla pořadem nedělního večera

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 byla pohádka Hodinářův učeň následovaná komedií Marečku, podejte mi pero.

Jaké trendy ovlivnily letos marketing na českém trhu

Přinášíme přehled toho nejdůležitějšího, co v letošním roce ovlivnilo marketing na tuzemském trhu. 

Nový Bernard Pub zahájil v centru města Tábor

Podnik v Táboře je čtrnáctou franšízovou provozovnou v síti Bernard Barů a Bernard Pubů.

Sobotní jedničkou byla pohádka Princezna a půl království

Pohádku Princezna a půl království sledovalo v sobotu více než milion diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek večera i celého dne.

Personální změny 2024 v marketingu, reklamě a PR

Přinášíme přehled nejdůležitějších personálních změn letošního roku v marketingu, reklamě a PR.

Krakonošovo tajemství s náskokem pátečním vítězem

Nejsledovanějším pořadem pátečního večera a také celého dne se stala pohádka Krakonošovo tajemství. Šlo o jediný pořad, jehož sledovanost přesáhla hranici milionu diváků (15+).

PPF koupila Hilton Prague, posiluje v kongresové turistice

Nemovitostní divize skupiny PPF koupila pražský hotel Hilton. Majitel TV Nova tím posiluje v kongresové turistice.

Personální změny ve vedení médií v roce 2024

xyz

Vánoční vysílání ovládla Česká televize s 45% podílem

Vánoční vysílání České televize vyhledalo v průměru 44,68 % diváků přítomných u obrazovek. Nejsledovanějším pořadem Vánoc se stala štědrovečerní pohádka Tři princezny.

Televize Seznam měla i letos o Vánocích čtvrtý nejvyšší podíl

Televize Seznam zopakovala i o letošních vánočních svátcích svůj výsledek z předešlých let a stala se čtvrtou nejsledovanější stanicí na českém trhu.

EOM a Komunikace 2000 se sloučí s BurdaMedia Extra

BurdaMedia Extra zjednodušuje vlastnickou strukturu ovládaných společností. Sloučí se s firmami Extra Online Media a Komunikace 2000.

S čerty nejsou žerty pořadem na druhý svátek vánoční

Pohádka S čerty nejsou žerty se stala nejsledovanějším pořadem na druhý svátek vánoční. Sledovalo ji 1,8 mil. diváků starších 15 let.

Twiggy spolupracuje s Druid CZ, představí novinky

Značka Twiggy zahajuje spolupráci se společností Druid CZ, s níž představí v lednu novou produktovou řadu. 

Nejsledovanější na Boží hod byla pohádka Čarovné jablko na ČT1

Šest nejsledovanějších pořadů 25. prosince odvysílal první program České televize.

TV Nova vrátí na Silvestra na jeden večer Tele Tele

Poprvé od roku 2007 se na jediný večer v roce vrátí v silvestrovských Televizních novinách Tele Tele.

Čarovné jablko sledovalo na Boží hod nejvíc diváků

Nejsledovanějším pořadem na Boží hod se stala nová pohádka Čarovné jablko. Sledovalo ji více než 1,6 mil. diváků starších 15 let.

Premiérovou štědrovečerní pohádku ČT Tři princezny viděly přes 2 miliony diváků

Novou pohádku Tři princezny viděly na Štědrý den dva miliony lidí

Anděl Páně 2 zaujal skoro dva miliony diváků, tradiční Pelíšky potom jeden a půl milionu.

Knižnímu podniku miliardáře Dobrovského spadly tržby o 25 milionů korun

Piráti navrhli rozšíření působnosti NKÚ na ČT a ČRo

Piráti navrhují změnit ústavu a zákon tak, aby Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) mohl kontrolovat nově i Českou televizi a Český rozhlas.

Pohádka Tři princezny byla nejsledovanějším pořadem Štědrého dne

Nová pohádka Tři princezny se stala nejsledovanějším televizním pořadem na Štědrý den. Sledovalo ji dva miliony diváků starších 15 let. Deset nejsledovanějších pořadů tvořily pořady vysílané Českou televizí.

Předvánočním pondělním pořadem byla pohádka Anděl Páně

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a celého předvánočního dne byla pohádka Anděl Páně s 1,4 mil. diváků starších 15 let.

Sídlo firem Seznam.cz či L'Oréal koupily skupiny SPM a SCF

Investiční skupina SPM podnikatelů Slavomíra Pavlíčka a Marka Španěla se spolu s SCF Josefa Malíře stávají novými majiteli pražského administrativního centra Palác Křižík.

Světová vánoční reklama letos o svátcích kouzlí

Letos ve světě vánoční reklama otevřela dveře kouzelnému světu, kde žijí víly, zvídavé chobotničky nebo ožívají perníčky. 

Rockaway Capital společně s Číňany prodává Invia Group za miliardy korun

IFIS nabídl za Soukupovy budovy magistrátu o milion méně

Investiční fond IFIS nabídl za skupinu budov v pražském Braníku z majetku Jaromíra Soukupa magistrátu o jeden milion pod cenou, za kterou hlavní město nemovitosti v dražbě získalo.

Do čela Bakalova zpravodajského serveru Aktuálně.cz směřují noví manažeři

Změny v čele velkého zpravodajského serveru Aktuálně.cz (vydavatelství Zdeňka Bakaly Economia) po již dříve ohlášeném nástupu nového šéfredaktora Matyáše Zrna (od ledna 2025) neustávají. Podle exkluzivních informací Borovan.cz do čela portálu míří další zkušená manažerská jména. Jedno z nich v Aktuálně již pracovalo. Nový tým má zvrátit nepříznivý ...

Bageterie Boulevard završila expanzi, otevřela v Dlouhé

Bageterie Booulevard uzavřela celorepublikovou expanzi, když v závěru roku otevřela pobočku v Karlových Varech a v centru Prahy. V příštím roce se zaměří na travel segment.

Billa zprovoznila svou první ekologickou prodejnu ze dřeva

Billa otevřela svoji první ekologickou prodejnu ze dřeva vybavenou udržitelnými technologiemi ve Vracově na Hodonínsku.

Bageterie Boulevard završila republikovou expanzi, otevřela v Dlouhé

Bageterie Booulevard uzavřela celorepublikovou expanzi, když v závěru roku otevřela pobočku v Karlových Varech a v centru Prahy. V příštím roce se zaměří na travel segment.

Deník e15 vyšel naposledy v tisku, zůstává online i jako magazín

Tištěný deník e15 vyšel v pondělí naposledy. Zůstává ale online a každý měsíc bude také vycházet e15 magazín, který se od příštího roku rozšíří.

Ježek Sonic 3 na startu utržil 62 milionů dolarů ve Spojených státech a Kanadě

O vánoční hvězdě s více než milionem zvítězila v neděli večer

Pohádka O vánoční hvězdě dosáhla v neděli večer nejvyšší sledovanosti ze všech pořadů vysílaných po 20:00 a stala se pořadem večera v hlavních diváckých kategoriích.

Spořitelna spouští stínové představenstvo mladých

Česká spořitelna vybrala šest mladých do nového stínového představenstva Future Mindset Board. 

Po Sweet.tv má svůj mystery FAST kanál i platforma Plex

Plex nabízí zájemcům v Česku nový kanál Ghost Show and Friends, který je podobný česko-slovenskému programu CS Mystery. Stanice je k dispozici v kategorii Live TV (Živá TV).

České vánoční kampaně zdůrazňují hlavně pohodu

Na českém trhu chtějí ve svých kampaních zadavatelé pomáhat proti předvánočnímu stresu a touze po dokonalosti. 

Adman Josef Havelka: Data vám nápad nedají

Reklamní matador před Vánoci nahlíží, jak národ inženýrů žije ve veselé branži kreativity.

Novou ředitelkou komunikace a vnějších vztahů Senátu je Zuzana Vlčková

Vlčková dřív pracovala v Českém rozhlasu i v ČT, krátce byla mluvčí Národní galerie Praha.

Agentura Fragile media zvedla tržby téměř o 60 milionů a vyplatila dividendu

Česká televize vydala další kuchařku Jiřiny Bohdalové s více než 70 recepty

Pořadem sobotního dne byla pohádka Dvanáct měsíčků

Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a také celého dne byla s téměř milionem diváků (15+) pohádka Dvanáct měsíčků.

Panenky vynesly českému UNICEF přes půl milionu korun

Tradiční kampaň UNICEF ČR přinesla české pobočce Dětského fondu OSN 553,5 tisíc korun.

Češi oproti dřívějšku posouvají nákupy vánočních dárků

Vánoční nákupy Češi každý rok odkládají na období blíž k Vánocům, ukázal průzkum Heureka Group.

Rudolf Jelínek zastupuje značky Alexandrion Group

Rudolf Jelínek zahajuje distribuci značek Alexandrion v České republice a na Slovensku. 

Česká hra Gray Zone Warfare boduje v prodejním žebříčku za rok 2024 na platformě Steam