Maaxi.cz

„Srkání je boží.“ McCafé u reklamních katů těsně předčilo ódu mladých na Felicii

Smíšeně hodnotí experti kampaň McDonald's, i tak dostala o půl procenta víc než Škodovka. Zdroj

Mohlo by vás zajímat

Voyo je dvojkou za Netflixem. Český trh může růst do roku 2030

Český trh placeného videa na vyžádání má stále předpoklady k tomu, aby se jeho penetrace zvyšovala, zaznělo v diskusi na letošním karlovarském festivalu.

Na třetí řadu Odznaku Vysočina se dívalo v průměru přes milion diváků ve 4+. Menší pokles

Brašnářství Tlustý zdražuje, „není z kontejneru z Asie“

Brašnářství Tlustý se rozhodlo zdražit. „Nelze srovnávat rukodělný český výrobek s výrobkem z kontejneru z Asie,“ vysvětluje ředitel firmy Ivan Petrův. 

Investice Pale Fire Capital zdvojnásobila zisk na více než 80 milionů

Podařená investice fondu rizikového kapitálu Pale Fire Capital (PFC; foto partneři) nabírá raketové tempo. V uplynulém roce se podařilo zdvojnásobit již tak dost slušný net profit na rekordní hodnotu. Rovněž tržby vystoupaly na rekordní číslo.

Luxury vstupuje do ABC ČR, do obchodu přichází Libor Rys

Do vydavatelství Luxury Guide International přichází na pozici ředitele obchodního rozvoje Libor Rys. Vydavatelství zároveň vstupuje do ABC ČR.

Grayling otvírá ve Varšavě podpůrný hub pro střední a východní Evropu

Hub poskytuje specializovanou strategickou a kreativní podporu klientům na deseti trzích.

Designblok představuje lokace i letošní vizuál

Tématem 26. ročníku přehlídky designu a módy Designblok je Mládí. Konat se bude i v nově zrekonstruovaném Muzeu Praha.

Voyo hlásí už 850.000 předplatitelů, očekává růst ještě několik let

Streamingová platforma TV Nova dál roste, díky vlastní tvorbě i televizním předpremiérám.

Globus si na média znovu vybral Hearts & Science

Řetězec Globus potvrdil v tendru spolupráci se svou stávající mediální agenturou Hearts & Science.

Ambasadorem Kalas Sportswear se stal Zdeněk Štybar

Novým ambasadorem sportovní značky Kalas Sportswear ses tal cyklista Zdeněk Štybar. 

Čtvrtý film animované série Já, padouch odstartoval v kinech s tržbami 230 milionů

Závěr seriálu Odznak Vysočina jasným nedělním vítězem

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také celého dne byl s téměř milionem diváků závěrečný díl třetí řady seriálu Odznak Vysočina.

O sociální sítě Penny se postará Business Factory

Obchodní řetězec Penny pověřil marketingovou agenturu Business Factory správou své komunikace na sociálních sítích.

Rádio Blaník: Koncept „hezky česky“ funguje i po 25 letech

Sázka na českou hudbu, se kterou v roce 1999 vstoupilo do českého éteru Rádio Blaník, se ukázala jako správná. Blaník s ní navíc může získat další posluchače, věří programový ředitel rádia Daniel Rumpík.

Česká televize zůstala v prvním pololetí nejsilnější

Stanice České televize zaznamenaly v univerzální divácké skupině starší 15 let v prvním pololetí roku nejvyšší podíl na televizním trhu.

Křišťálový globus v Karlových Varech poprvé získal dokument, zvláštní uznání si veze i český Mord

Do Proficia přišli Marián Kolev a Fabián Berka, Andrej Grajciar povýšil

Dvě nové posily přicházejí z agentur Somebody & Somebody a Fragile.

Outbreak vyhrál mezinárodní tendr na kreativu pro pojišťovnu Axa

Nový koncept má podpořit povědomí o značce, jež se specializuje na cestovního pojištění.

Strategický marketing Billy povede Ivana Stará

V posledních třech letech Stará v Česku pracovala pro konkurenční řetězec Tesco.

Sobotní televizní den pro Poldu a fotbalové Euro

Reprízovaný seriál Polda dosáhl v sobotu nejvyšší sledovanosti v průběhu večera i celého dne, a to s oběma díly. Následoval zápas fotbalového Eura mezi Nizozemskem a Tureckem.

Hedepy uvedla podcast k osvětě psychického zdraví

Hedepy startuje vlastní podcast Hedepy Talks. Jeho cílem je destigmatizovat duševní onemocnění i edukovat o psychickém zdraví. 

Šéf Instagramu radí, jak na větší dosah

Klíčem k velkému dosahu na sociální síti začíná být dění v soukromých zprávách uživatelů.

Páteční večer pro Všechnopárty a fotbalové Euro

Nejsledovanějším pořadem pátečního večera a také celého dne byla talk show Všechnopárty. Následovalo utkání mezi Portugalskem a Francií na evropském šampionátu.

Novou předsedkyní Syndikátu novinářů je Ivana Šuláková

Řídicí výbor Syndikátu novinářů České republiky (SN ČR) na svém mimořádném jednání ve středu 3. července 2024 si zvolil za novou předsedkyni Ivanu Šulákovou.

Značka Pribináček si letos připomíná 70. výročí

Smetanovo-tvarohový krém z Přibyslavi na Vysočině Pribináček tento rok slaví 70. narozeniny. 

Životní úroveň hodnotí většina Čechů jako dobrou

Téměř 60 % české populace hodnotí svou životní úroveň jako dobrou. Zároveň se snížilo množství kritických očekávání o vývoji ekonomické situace země, ukazuje výzkum CVVM.

Česká lakrosová unie změnila logo i vizuální identitu

Česká lakrosová unie představila své nové logo. Poprvé ho ukážou na ME české reprezentantky, které chtějí zaútočit na medaili.

Český mediální manažer Bednář nastupuje na vysokou pozici do maďarského vydavatelství

Pacinovo kreativní studio, spolupracující s Primou, zvedlo tržby na 57 milionů

Tržby Liftago se blíží 200 milionům korun, firma se rozdělí na dvě entity

Čtvrteční večer pro Policii Modrava, dvojkou Most!

Nejsledovanějším čtvrtečním večerním pořadem a zároveň pořadem celého dne byla v divácké skupině 15+ repríza seriálu Policie Modrava. Následovala repríza seriálu Most!, která měla zároveň nejvíce diváků ve skupině 15-54.

RPR: Lidé si stěžovali na Foodoru, Růžového slona i Stream.cz

Rada pro reklamu letos zatím obdržela 1deset stížností. Jedna z reklam byla posouzena jako závadná.

Lime pomocí AI odměňuje jezdce za nošení helmy

Lime motivuje jezdce k větší bezpečnosti. Pokud se vyfotí s helmou, AI analyzuje fotku a poskytne jim 10% slevu na jízdu.

Popaři Sebastian vydali nový singl a lákají na svůj největší koncert ve Forum Karlín

Novinky v Tiscali Media: užší portfolio obsahu, nový design webu plus propouštění v jedné z redakcí

Provozovatel online médií a služeb Tiscali Media (TM), který spadá do skupiny Dignity mediálního podnikatele Kamila Koupého (foto), připravil v těchto měsících několik novinek, které se týkají zpravodajského portálu Tiscali.cz a herního webu Games.cz. Plus ve skupině Dignity dochází k jedné personální změně v byznysu s reklamou. ...

Český lakros změnil logo i vizuální identitu

Lakros má nové logo. Poprvé ho ukážou na ME české reprezentantky, které chtějí zaútočit na medaili.

Končí Eurosport Premium, obsah pohltí Max

Společnost Warner Bros. Discovery ukončí 22. července předplatné služby Eurosport Premium ve všech zemích a regionech, kde bylo dostupné. Týká se to i Česka.

Nová pixarovka V hlavě 2 překročila v tržbách jednu miliardu dolarů v kinech

Soukupa na Barrandově ve VIP světě vystřídaly Decastelo a Bendová

Novou podobu má od tohoto týdne každodenní večerní formát TV Barrandov o celebritách.

Radiokempy Frekvence 1 zahajují od středy 10. července

Frekvence 1 vyjede v létě za posluchači, pokračuje ve svých letních Radiokempech.

Vltava Labe Media po devíti letech opustil Petr Bednář, šéf digitálních aktivit

Představenstvo nově tvoří už jen Vít Nantl, Dominika Kalinová, Jitka Afsahi a Petr Marek.

Tržby přepravní platformy Liftago se blíží 200 milionům korun, rozdělí se na dvě entity

Oba reprízované díly seriálu Polda ve středu uspěly

Nejsledovanějšími pořady středečního večera po 20:00 se v divácké skupině starší 15 let staly oba reprízované díly seriálu Polda.

Olympiáda v Paříži je tahákem: Max, ČT, nové kanály i HDR

Letošní rok je nabitý sportovními událostmi – hokejový šampionát pořádaný v Česku, fotbalové Euro a nakonec i Letní olympiáda v Paříži. Z technologického pohledu opět hody pro diváka.

MOL spouští letní soutěž o palivové karty

MOL startuje velkou letní soutěž. Hlavní výhrou je sedm palivových karet nabitých na 50 tisíc korun. 

Na dovolenou letos pojedou skoro dvě třetiny Čechů

Do zahraničí na dovolenou se chystají dvě pětiny Čechů, nejčastěji jezdí k moři nebo za poznáním.

Uber do své nabídky přidává i jachty, lodě nebo čluny

Uber rozšiřuje své služby, v šesti evropských destinacích je možné objednat si přes aplikaci i plavbu. 

Součkův pokus o analýzu hospodárnosti a hospodaření České televize nabírá zpoždění

Ještě loni v říjnu ředitel České televize Jan Souček (foto) prohlašoval, že chce zadat forenzní šetření a finanční audit hospodaření a hospodárnosti ČT za poslední dva tři roky. Podle zjištění Borovan.cz se však od té doby věci na Kavčích horách nikam neposunuly. Jinými slovy, řediteli ČT stále chybí externí pohled na finance televize, úroveň hospo ...

Strategický marketing řetězce Billa povede Ivana Stará

Vedení strategického marketingu společnosti Billa převzala od 1. července v plném rozsahu Ivana Stará.

Stanice FilmBox nasadily věkové piktogramy

Diváci placených stanic FilmBox se v jejích vysílání mohou od července nově setkávat s piktogramy týkající se věkové přístupnosti daného titulu.