Jak zdolat náročný rok 2025? Nezapomeňte na kreativitu, originalitu a vtip!
Jaký bude letošní rok z pohledu marketingu? Své předpovědi, očekávání, ale také plány a úkoly odhalují v prvním vydání pětadvacátého ročníku MAM marketéři značek jako Komerční banka či Notino, ale i zástupci mediální části branže.
O tom, že letošní rok bude obtížnější než ten loňský, nepochybuje téměř nikdo z oslovených. Aby ne, globální i evropské ekonomické signály totiž nejsou příliš povzbudivé. Ale i tak lze vyhlížet možná pozitiva. „Rok 2025 bude náročný, ale zároveň inspirativní. Přinese příležitosti k růstu a inovacím,“ říká Hana Kovářová, ředitelka strategie značky a komunikace Komerční banky.
Podpořit marketéry na úsvitu složitého roku se snaží i Michal Vodák, šéf marketingu online parfumérie Notino. „Chtěl bych jim dodat odvahu k tomu, aby se do nového roku pustili s vervou a energií, proto...
Mohlo by vás zajímat
K prvenství veřejnoprávní televize přispěl hokej, vánoční pohádky i druhá řada Docenta.
V novém čase si Zoo na Primě pustilo o polovinu míň lidí, než seriál loni sledovalo večer.
Projekt Státního fondu podpory investic nově komunikuje poradenství obcím i investorům.
Zlomené litery ve vizuálech symbolizují devastující a nenávratný dopad úrazu na míchu.
Aktivační kampaň vznikla v kreativní agentuře Leo Burnett a běží první dva týdny v lednu.
KitKat se ve své nové reklamní kampani spojuje s hitem skupiny Queen „I want to Break Free“.
Ve vedení lokálního byznysu Unileveru Jano Hlaváč střídá Vojtěcha Bukače, který povede obchodní týmy pro Česko a Slovensko.
Od 1. ledna 2025 vede českou a slovenskou pobočku Unileveru Jano Hlaváč, který v Unileveru působí přes 16 let a poslední rok se staral o kategorii Potravin v regionu střední a východ ...
Světské radosti se mění na pozemské, tvůrci jsou nadále Jinej gang a režisér Daniel Růžička.
Obě kampaně byly spuštěné na sklonku loňska. Využívají online, instore a také CGI guerillu.
Nový šéfredaktor Aktuálně.cz Matyáš Zrno obměnil část redakce.
Specializovaná televize zaměřená na zdravotnictví, kterou sliboval v uplynulých letech kontroverzní maďarský podnikatel Pál Milkovics, se na českýcz obrazovkách neobjevila.
Odpovědný přístup firem je vstupenkou k přízni nových cílových skupin, myslí si Marek Pražák ze Svengali Communications.
Marketing a média v roce 2025 čelí rostoucím nárokům na kreativitu, udržitelnost a práci s daty. Agentury i marketéři hledají způsoby, jak efektivně oslovit zákazníky v době, kdy tradiční přístupy často selhávají.
Rok 2025 přináší marketingu dosud nepoznané výzvy. Podle Tomáše Vargy z Publicis Groupe je součas ...
Novým generálním ředitelem společnosti Unilever na českém a slovenském trhu se stává Jano Hlaváč.
Telekomunikační operátor Vodafone překlopil další tři programy ve své kabelové síti do vysokého rozlišení. Tento krok souvisí s distribučními změnami u jednotlivých vysílatelů.
Technologicko-konzultační agentura FLO Group, která se cca před rokem za divokých okolností "rozešla" s mediální agenturou Mindsquared miliardáře Karla Komárka ml. (psali jsme již dříve) a ve které drží většinu Rockaway, fúzuje svá aktiva. Dochází přitom k přeskupení zajímavých byznysových čísel.
Televize Seznam uvedla, že výrazně navýšila investice na nákup akvizičního obsahu pro rok 2025.
WOO si vytyčilo cíl stát se digitální agenturou s evropským dosahem, a k tomu potřebovalo posílit svůj tým o další klíčové hráče.
S více než 20 lety zkušeností z mediálních agentur nastupuje do World of Online (WOO) na pozici COO Jana Doválelová.
Svou stopu zanechala například v MindShare, Adexpres nebo Mindsqua ...
Značka KitKat společnosti Nestlé zahájila rok kampaní s hitem „I Want to Break Free“ od Queen, propojujícím lepší pauzu se slavnou čokoládovou tyčinkou. Slogan „Dej si pauzu, dej si KitKat“ se objeví v českých televizích, na sociálních sítích a v obchodech.
KitKat chce, abychom si všichni uměli dát kvalitnější a ničím n ...
Značka Yummy navazuje spolupráci s modelkou, moderátorkou a influencerkou Jitkou Nováčkovou.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se s více než milionem diváků starších 15 let stala repríza prvního dílu druhé řady seriálu Případy 1. oddělení.
Nový úsek sponzoringu společnosti Tipsport vede Martin Ptáčník, na starosti bude mít sponzoringového aktivity Tipsportu, Chance i loterie Maxa.
S výjimkou Deníku N se všechny deníky prodávají ve volném prodeji za vyšší ceny než ve stejném období před rokem.
Fio banka mění v nové reklamní kampani prostředí. S již známými tvářemi – Štěpánem Kozubem a Petrou Nesvačilovou – nyní žije na farmě.
Už jen osm spotů zůstalo ve hře o titul nejoblíbenější reklamy roku 2024 podle čtenářů týdeníku Marketing & Media. Kdo postoupí do semifinále?
Výroční turnaj MAM Souboj spotů 2024 uhání neúprosným tempem dál. Z 16 spotů zbylo už jen osm. Koho pošlete svými hlasy dál? Hlasovat můžete do dnešních 19:00.
...
Čtyřiadvacátý PR Brunch se zaměří na behaviorální principy v komunikaci značek.
Noví jsou Michal Pavec, Petr Vnouček, Jan Malina, Tereza Engelová či Adam Růžička.
Z pozice ředitelky externí, interní a brand komunikace a tiskové mluvčí Direct pojišťovny odešla koncem roku Nela Maťašeje.
Sázková kancelář Tipsport nově zřídila úsek sponzoringu, který vede dosavadní vedoucí sponzoringového oddělení Martin Ptáčník. Podřízen je přímo marketingovému řediteli skupiny.
Martin Ptáčník bude mít na starost sponzoringové aktivity Tipsportu v Česku i na Slovensku a také aktivity sesterské sázkovky Chance a loterie Maxa ...
Štěpán Kozub a Petra Nesvačilová zůstávají, mění se prostředí. Reklamní spoty Fio banky se přestěhovaly na farmu, kde se místo světských radostí odehrávají radosti pozemské. Za původním i upraveným konceptem stojí agentura Jinej Gang.
„Stávající kampaň skvěle fungovala a svou výrazností přitáhla do banky mnoho nových klientů. Cht ...
Penny spustí začátkem roku aktivační kampaň „Akce, jak si račte přát“, její součástí je soutěž o silikonová prsa, splátku hypotéky nebo odvoz na nákup limuzínou.
Penny spustí začátkem roku aktivační kampaň „Akce, jak si račte přát“, její součástí je soutěž o silikonová prsa, splátku hypotéky nebo odvoz na nákup limuzínou.
Nový šéfredaktor Aktuálně.cz Matyáš Zrno obměnil část redakce.
GymBeam spustil novou kampaň, která zdůrazňuje, že značka není jen pro návštěvníky posiloven. Videospoty běží od 1. ledna do 16. února na Nova Group, YouTube, sociálních sítích a webu GymBeam.
Bodybuilder a influencer Jakub Enžl patří v českém veřejném prostředí ke známým jménům. Popularizátor posilování a youtuber ...
Stanice skupiny Barrandov vysílají od začátku týdne s novými logy.
Talk show Tika-Taka Live se chystá do pražské O2 arény se záměrem naplnit její kapacitu. Podle zájmu o vstupenky to v současnosti vypadá, že svůj cíl splní.
Už příští týden v úterý 14. ledna odstartuje vzdělávací sérii MAM class dvouhodinovka s Janem Sudou. Věnovat se bude SOV a profesionálnímu využití Ads Transparency dat.
Na první letošní MAM class bude Jan Suda z McCann Prague hovořit o tom, jak využít veřejně dostupná data a podle pravidel Share of Voice a&nbs ...
Nova Lady nasazuje v lednu do podvečerního a prime-timového vysílání dva seriály z 90. let. Seriály Pobřežní hlídka a Beverly Hills 90210 bude vysílat každý den vždy se dvěma díly.
Nova Lady nasazuje v lednu do podvečerního a prime-timového vysílání dva seriály z 90. let. Seriály Pobřežní hlídka a Beverly Hills 90210 bude vysílat každý den vždy se dvěma díly.
Tři spoty vypouští Alma Career v rámci kampaně pro server prace.cz. S novým konceptem chce posílit pozici lídra na trhu.
Udělej tečku za starou prací a najdi si novou na prace.cz, říká server s novým komunikačním konceptem, který společnost Alma Career mění po sedmi letech.
„Rozhodli jsme se pro tento krok, protože jsme ...
Obří komunikační koncern GroupM/WPP (vizualizace pražské sídlo) vytáhl ze svého mediálního podnikání v České republice další slušnou dividendu v řádu nižších stovek milionů korun. České pobočky mediálních agentur WPP zahrnují brandy EssenceMediacom Czech Republic (ex-MediaCom Praha), EM2 Media Agency (ex-MC2 Praha Media Agency), Wavemaker, METS Cze ...
Distribuční společnost PNS zavádí nové logo a vizuální identitu.
První novinová společnost (PNS) představila nové logo a vizuální identitu. Jde o jeden z kroků širší strategie modernizace společnosti zaměřené na zvýšení efektivity a kvality služeb s důrazem na spokojenost zákazníků.
Nové logo největšího distributora tisku na českém trhu, který zajišťuje i distribuci adresných a ...
Nový projekt plánují reportéři spustit v únoru, materiály na webu mají být volně dostupné.
Kanál DVTV Extra se letos rozšíří na další platformu a vstoupí také na slovenský trh.