RTI cz dobudovala celoplošnou síť C pro DAB+
RTI cz jako první soukromá společnost pokryla celoplošným signálem DAB+ Českou republiku.
RTI cz jako první soukromá společnost pokryla celoplošným signálem DAB+ Českou republiku.
Ve vedení lokálního byznysu Unileveru Jano Hlaváč střídá Vojtěcha Bukače, který povede obchodní týmy pro Česko a Slovensko. Od 1. ledna 2025 vede českou a slovenskou pobočku Unileveru Jano Hlaváč, který v Unileveru působí přes 16 let a poslední rok se staral o kategorii Potravin v regionu střední a východ ...
Specializovaná televize zaměřená na zdravotnictví, kterou sliboval v uplynulých letech kontroverzní maďarský podnikatel Pál Milkovics, se na českýcz obrazovkách neobjevila.
Odpovědný přístup firem je vstupenkou k přízni nových cílových skupin, myslí si Marek Pražák ze Svengali Communications.
Marketing a média v roce 2025 čelí rostoucím nárokům na kreativitu, udržitelnost a práci s daty. Agentury i marketéři hledají způsoby, jak efektivně oslovit zákazníky v době, kdy tradiční přístupy často selhávají. Rok 2025 přináší marketingu dosud nepoznané výzvy. Podle Tomáše Vargy z Publicis Groupe je součas ...
Telekomunikační operátor Vodafone překlopil další tři programy ve své kabelové síti do vysokého rozlišení. Tento krok souvisí s distribučními změnami u jednotlivých vysílatelů.
Technologicko-konzultační agentura FLO Group, která se cca před rokem za divokých okolností "rozešla" s mediální agenturou Mindsquared miliardáře Karla Komárka ml. (psali jsme již dříve) a ve které drží většinu Rockaway, fúzuje svá aktiva. Dochází přitom k přeskupení zajímavých byznysových čísel.
WOO si vytyčilo cíl stát se digitální agenturou s evropským dosahem, a k tomu potřebovalo posílit svůj tým o další klíčové hráče. S více než 20 lety zkušeností z mediálních agentur nastupuje do World of Online (WOO) na pozici COO Jana Doválelová. Svou stopu zanechala například v MindShare, Adexpres nebo Mindsqua ...
Značka KitKat společnosti Nestlé zahájila rok kampaní s hitem „I Want to Break Free“ od Queen, propojujícím lepší pauzu se slavnou čokoládovou tyčinkou. Slogan „Dej si pauzu, dej si KitKat“ se objeví v českých televizích, na sociálních sítích a v obchodech. KitKat chce, abychom si všichni uměli dát kvalitnější a ničím n ...
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se s více než milionem diváků starších 15 let stala repríza prvního dílu druhé řady seriálu Případy 1. oddělení.
Nový úsek sponzoringu společnosti Tipsport vede Martin Ptáčník, na starosti bude mít sponzoringového aktivity Tipsportu, Chance i loterie Maxa.
S výjimkou Deníku N se všechny deníky prodávají ve volném prodeji za vyšší ceny než ve stejném období před rokem.
Fio banka mění v nové reklamní kampani prostředí. S již známými tvářemi – Štěpánem Kozubem a Petrou Nesvačilovou – nyní žije na farmě.
Už jen osm spotů zůstalo ve hře o titul nejoblíbenější reklamy roku 2024 podle čtenářů týdeníku Marketing & Media. Kdo postoupí do semifinále? Výroční turnaj MAM Souboj spotů 2024 uhání neúprosným tempem dál. Z 16 spotů zbylo už jen osm. Koho pošlete svými hlasy dál? Hlasovat můžete do dnešních 19:00. ...
Z pozice ředitelky externí, interní a brand komunikace a tiskové mluvčí Direct pojišťovny odešla koncem roku Nela Maťašeje.
Sázková kancelář Tipsport nově zřídila úsek sponzoringu, který vede dosavadní vedoucí sponzoringového oddělení Martin Ptáčník. Podřízen je přímo marketingovému řediteli skupiny. Martin Ptáčník bude mít na starost sponzoringové aktivity Tipsportu v Česku i na Slovensku a také aktivity sesterské sázkovky Chance a loterie Maxa ...
Štěpán Kozub a Petra Nesvačilová zůstávají, mění se prostředí. Reklamní spoty Fio banky se přestěhovaly na farmu, kde se místo světských radostí odehrávají radosti pozemské. Za původním i upraveným konceptem stojí agentura Jinej Gang. „Stávající kampaň skvěle fungovala a svou výrazností přitáhla do banky mnoho nových klientů. Cht ...
Penny spustí začátkem roku aktivační kampaň „Akce, jak si račte přát“, její součástí je soutěž o silikonová prsa, splátku hypotéky nebo odvoz na nákup limuzínou.
Penny spustí začátkem roku aktivační kampaň „Akce, jak si račte přát“, její součástí je soutěž o silikonová prsa, splátku hypotéky nebo odvoz na nákup limuzínou.
GymBeam spustil novou kampaň, která zdůrazňuje, že značka není jen pro návštěvníky posiloven. Videospoty běží od 1. ledna do 16. února na Nova Group, YouTube, sociálních sítích a webu GymBeam. Bodybuilder a influencer Jakub Enžl patří v českém veřejném prostředí ke známým jménům. Popularizátor posilování a youtuber ...
Talk show Tika-Taka Live se chystá do pražské O2 arény se záměrem naplnit její kapacitu. Podle zájmu o vstupenky to v současnosti vypadá, že svůj cíl splní.
Už příští týden v úterý 14. ledna odstartuje vzdělávací sérii MAM class dvouhodinovka s Janem Sudou. Věnovat se bude SOV a profesionálnímu využití Ads Transparency dat. Na první letošní MAM class bude Jan Suda z McCann Prague hovořit o tom, jak využít veřejně dostupná data a podle pravidel Share of Voice a&nbs ...
Nova Lady nasazuje v lednu do podvečerního a prime-timového vysílání dva seriály z 90. let. Seriály Pobřežní hlídka a Beverly Hills 90210 bude vysílat každý den vždy se dvěma díly.
Nova Lady nasazuje v lednu do podvečerního a prime-timového vysílání dva seriály z 90. let. Seriály Pobřežní hlídka a Beverly Hills 90210 bude vysílat každý den vždy se dvěma díly.
Tři spoty vypouští Alma Career v rámci kampaně pro server prace.cz. S novým konceptem chce posílit pozici lídra na trhu. Udělej tečku za starou prací a najdi si novou na prace.cz, říká server s novým komunikačním konceptem, který společnost Alma Career mění po sedmi letech. „Rozhodli jsme se pro tento krok, protože jsme ...
Obří komunikační koncern GroupM/WPP (vizualizace pražské sídlo) vytáhl ze svého mediálního podnikání v České republice další slušnou dividendu v řádu nižších stovek milionů korun. České pobočky mediálních agentur WPP zahrnují brandy EssenceMediacom Czech Republic (ex-MediaCom Praha), EM2 Media Agency (ex-MC2 Praha Media Agency), Wavemaker, METS Cze ...
První novinová společnost (PNS) představila nové logo a vizuální identitu. Jde o jeden z kroků širší strategie modernizace společnosti zaměřené na zvýšení efektivity a kvality služeb s důrazem na spokojenost zákazníků. Nové logo největšího distributora tisku na českém trhu, který zajišťuje i distribuci adresných a ...