Komisařka Florence a Kamarádi ve čtvrtek vyrovnané
Seriály Komisařka Florence a Kamarádi dosáhly ve čtvrtek po 20:00 téměř srovnatelné sledovanosti ve všech hlavních diváckých skupinách a staly se pořady večera. Ve skupině 15-54 má více diváků seriál Jedna rodina.
Mohlo by vás zajímat
Pětice filmů Piráti z Karibiku s Johnny Deppem v hlavní roli obsadila podle oficiálního žebříčku Disney+ tuto streamovací službu. Nejsledovanějším titulem je aktuálně Vetřelec: Romulus.
Letošní 120. výročí narození Jana Wericha (6. 2. 1905 – 31. 10. 1980) připomene Česká televize dvanácti pořady věnovanými této herecké legendě.
Umělci spjatému s Osvobozeným divadlem či s autorskou trojicí s Jiřím Voskovcem a Jaroslavem Ježkem věnuje výběr jeho televizních komedií, celovečerní d ...
Oproti předcházejícím letům zaznamenala kategorie vín loni nárůst reklamních investic v březnu, a to především do TV reklamy.
Brand Finance zveřejnila aktualizovaný žebříček nejcennějších světových značek.
Jediným společníkem firmy Londa, provozovatele rádií Impuls, Český Impuls a Rádio RockZone 105.9, je od letošního ledna společnost Mafra.
Na pozici ESG manažera skupiny Tipsport se stal Martin Šlapák.
Oborová organizace ASCOPA vyhlásil výroční ocenění ve třech tradičních kategoriích.
Stanice bude zpočátku dostupná v Praze, poté i v Budějovicích, Plzni a Karlových Varech.
Firmy se vzájemně doplňují technologicky i obchodně. Společně plánují dál expandovat.
Zatímco ve škole nástroje umělé inteligence využívá 64 % dětí ve věku 12 až 17 let, doma 80 %, vyplývá z výzkumu Vodafonu a Ipsosu.
Vodafone TV rozšiřuje od února nabídku o nové tematické kanály, které mají být náhradou za streamovací službu Voyo. Zákazníci se mohou těšit na dokumentární a britské dramatické pořady i erotický obsah.
Ceny Mluvčí roku 2024 získali Jakub Ghanem, Šárka Nevoralová a PR tým ČEZ.
Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA) na slavnostním večeru ocenila nejlepší mluvčí soukromého sektoru, veřejného sektoru a PR tým roku.
Na slavnostním galavečeru soutěže Mluvčí roku v hotelu Stages ocenila ASCOPA vítěze tří kategorií, kteří vzešli z celkem 15 finalistů.
Nejlepší mluvčí ...
Na celkem 13 trzích snížil Vodafoneuhlíkovou stopu svých mediálních a reklamních aktivit o více než třetinu během jednoho roku.
Nová rozhlasová stanice Americana Radio brzy rozšíří nabídku multiplexu Color DAB+.
Do prime-timového vysílání na kanále ČT1 míří další zahraniční seriály. Jde o krimi příběhy Vyšetřuje Imma Tataranni a Nabídka.
Velký open air festival v Česku, který aktuálně připravuje letošní ročník 2025, má vážný problém. Na jednu z organizačních firem, které stojí v pozadí akce, byl před několika dny podán insolvenční návrh. Dlužná částka, která má být po splatnosti již přes 6 měsíců, se pohybuje v milionech korun.
Nová studie HUB Research ukazuje, že diváci streamovacích služeb jsou vnímaví k reklamě, zejména když jim šetří peníze za předplatné.
Netflix za poslední čtvrtletí zaznamenal výrazný nárůst předplatitelů, v Severní Americe tak oznámil zvyšování cen předplatných, které jistě brzy přijde i k nám do Evropy. Mezitím ale streamovací gigant taky ustoupil požadavkům filmařů a filmařek, kteří žádají, aby jejich snímky začaly chodit nejprve do kin.
Není to tak dávn ...
Spojením společností R2B2 a Caroda vzniká monetizační a technologická platforma pro vydavatele.
Influencer marketing využívá skupina Tipsport sotva rok. Funguje ovšem výborně – dokonce už získal i první triumf v marketingových soutěžích.
Spolupráce s influencery zpravidla probíhá tak, že marketing Tipsportu sestaví detailní zadání, určí cílovou skupinu a samotný cíl.
„Agentura TK Media pro nás navrhne vhodné influencery a spo ...
ESG manažerem skupiny Tipsport byl jmenován Martin Šlapák (37), zaměří se především na implementaci legislativních požadavků směrnice CSRD do interních procesů celé skupiny v České republice i na Slovensku.
Šlapák přináší do Tipsportu zkušenosti a odborné znalosti v oblasti řízení projektů a trvalé udržitelnosti, které ...
Špionážní drama Bez vědomí, které v roce 2019 uvedla HBO jako svůj původní seriál, se chystá na další streamovací platformu. Šestidílná minisérie se od 19. února objeví v nabídce Netflixu ve vysokém rozlišení obrazu.
Loňský rok byl pro bikesharingovou platformu Rekola rekordní, letos přidá elektrokola.
Středeční večerní jedničkou po 20:00 zůstává v divácké skupině 15+ italský seriál Srdce. Následuje Výměna manželek, která je zároveň nejsilnější v 15-54. Trojkou večera byla Show Jana Krause.
Zdá se, že možnost vstoupit na nové trhy se zahraniční službou nebylo nikdy jednodušší. Zaklínadlo zvané AI zvládne i lokalizaci do češtiny. Přináší to ale některá úskalí.
Značka Ahinsa shoes se spojila se sklářskou společností Preciosa, společně uvádí limitovanou edici.
Půjdu na volnou nohu. Řeknu si o povýšení. Povedu tým. To jsou hesla, která si během ledna získala pozornost cestujících v pražském metru. „Chtěly jsme se podívat na slovo ‚odvaha‘ trochu jinak,“ říká o kampani vzdělávací platformy #HolkyzMarketingu její CMO Nicole Kárraová.
Ač kampaň vznikla loni u příležitosti desátých narozeni ...
Od promyšlené strategie po komunikaci napříč kanály. Jak se komplexně postarat o brand, ukazuje dlouhodobá spolupráce agentury Boomerang s Radegastem. Nebo schopnost postavit řešení na základě unikátních dat v případě pojištění Flexi od Kooperativy. Anebo práce na zbrusu nové značce Bohemilk Opočno.
Novou marketingovou ředitelkou společnosti Investown se stává Iva Janoušková.
Čtyřiapadesátiletý podnikatel a miliardář expanduje na internetu. Jeho firma, která za poslední dva roky vygenerovala souhrnný čistý zisk přes 260 milionů korun a vygenerovala desetimilionové dividendy, nyní akvíruje digitální platformu, zaměřenou na dárkový byznys.
Do vedení časopisu Top class vydavatelství RF Hobby přišla Sabina Tesařová.
Dopravní podnik města Brna (DPMB) uvedl novou reklamní kampaň s názvem Jsme víc než MHD, která má za cíl ukázat, že hromadná doprava není jen prostředkem přepravy, ale i místem pro různorodé životní okamžiky. Kampaň však vyvolala smíšené reakce veřejnosti na sociálních sítích.
Podle tiskové mluvčí DPMB Hany Tomaštíkové byla kampaň vyt ...
Mezinárodní filmový festival o lidských právech se uskuteční od 12. března do 27. dubna 2025 v 57 městech napříč celou Českou republikou.
Po 33 letech od založení se Radek Jalůvka rozhodl předat vedení výzkumné agentury Ipsos. Jedná se o dlouhodobě plánovaný krok.
Novou agenturou na správu sociálních sítí Komerční banky se stala Image_Nation.
Janoušková má zkušenosti z Mafry, LMC, Carollina, Slevomatu, Astratexu nebo Daytripu.
Dosud pro banku dělala Peppermint Digital, střídání agentur předcházelo výběrové řízení.
Dosud pro banku dělala Peppermint Digital, střídání agentur předcházelo výběrové řízení.
Streamovací platforma Passionflix přináší romantické filmy zaměřené na ženské publikum. Ačkoliv rozhraní služby je v angličtině, vybrané filmy lze sledovat s českými titulky.
Kreativní agentura Peppermint Digital končí po roce a čtvrt jako správce sociálních sítí Komerční banky. V komplexním výběrovém řízení si KB na nadcházející období vybrala tým Image_Nation.
Ten bude mít na starosti jak obsahovou část, tak přípravu kreativních projektů nebo spolupráci s influencery.
„Image_Nation zvítězili ...
Bývalá mluvčí Sporty TV Tesařová nahrazuje Jiřího Marečka, který časopis řídil čtyři roky.
Co se lidem vybaví, když se řekne Leoš Mareš? I v roce 2025 vítězí kožich, uvádí výzkum agentury Stem/Mark.
Správa Pražského hradu spolu s Czechdesign startuje soutěž na vytvoření nové vizuální identity Pražského hradu.