Společnost, jejíž roční obrat dosáhl téměř 200 milionů korun a která působí na printovém, online, rozhlasovém nebo TV trhu, mění po relativně krátké době nejvyšší vedení. Odchází CEO, náhrada je již známa.
Tento příběh ukazuje, že pohyb je univerzálním lékem i radostí bez ohledu na věk, říká o letošním spotu Skupiny ČEZ k závodu Jizerská 50 ředitelka útvaru marketing a sponzoring Michaela Ziková. Skupina ČEZ je dlouholetým generálním partnerem největšího svátku lyžařů v Česku a pravidelně ho doprovází kampaněmi se si ...
Nový seriálový projekt TV Nova (na fotce vpravo ředitel Daniel Grunt), o kterém jsme loni referovali jako první na trhu, dostává jasnější producentské obrysy. V souvislosti s plánovanou výrobou TV novinky byl čerstvě uzavřen deal, který se v širším kontextu týká nejen Novy, ale i televize Prima. U nového seriálového titulu se počítá s výrobou desít ...
Pětice filmů Piráti z Karibiku s Johnny Deppem v hlavní roli obsadila podle oficiálního žebříčku Disney+ tuto streamovací službu. Nejsledovanějším titulem je aktuálně Vetřelec: Romulus.
Letošní 120. výročí narození Jana Wericha (6. 2. 1905 – 31. 10. 1980) připomene Česká televize dvanácti pořady věnovanými této herecké legendě. Umělci spjatému s Osvobozeným divadlem či s autorskou trojicí s Jiřím Voskovcem a Jaroslavem Ježkem věnuje výběr jeho televizních komedií, celovečerní d ...
Oproti předcházejícím letům zaznamenala kategorie vín loni nárůst reklamních investic v březnu, a to především do TV reklamy.
Jediným společníkem firmy Londa, provozovatele rádií Impuls, Český Impuls a Rádio RockZone 105.9, je od letošního ledna společnost Mafra.
Seriály Komisařka Florence a Kamarádi dosáhly ve čtvrtek po 20:00 téměř srovnatelné sledovanosti ve všech hlavních diváckých skupinách a staly se pořady večera. Ve skupině 15-54 má více diváků seriál Jedna rodina.
Zatímco ve škole nástroje umělé inteligence využívá 64 % dětí ve věku 12 až 17 let, doma 80 %, vyplývá z výzkumu Vodafonu a Ipsosu.
Vodafone TV rozšiřuje od února nabídku o nové tematické kanály, které mají být náhradou za streamovací službu Voyo. Zákazníci se mohou těšit na dokumentární a britské dramatické pořady i erotický obsah.
Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA) na slavnostním večeru ocenila nejlepší mluvčí soukromého sektoru, veřejného sektoru a PR tým roku. Na slavnostním galavečeru soutěže Mluvčí roku v hotelu Stages ocenila ASCOPA vítěze tří kategorií, kteří vzešli z celkem 15 finalistů. Nejlepší mluvčí ...
Na celkem 13 trzích snížil Vodafoneuhlíkovou stopu svých mediálních a reklamních aktivit o více než třetinu během jednoho roku.
Do prime-timového vysílání na kanále ČT1 míří další zahraniční seriály. Jde o krimi příběhy Vyšetřuje Imma Tataranni a Nabídka.
Velký open air festival v Česku, který aktuálně připravuje letošní ročník 2025, má vážný problém. Na jednu z organizačních firem, které stojí v pozadí akce, byl před několika dny podán insolvenční návrh. Dlužná částka, která má být po splatnosti již přes 6 měsíců, se pohybuje v milionech korun.
Nová studie HUB Research ukazuje, že diváci streamovacích služeb jsou vnímaví k reklamě, zejména když jim šetří peníze za předplatné.
Netflix za poslední čtvrtletí zaznamenal výrazný nárůst předplatitelů, v Severní Americe tak oznámil zvyšování cen předplatných, které jistě brzy přijde i k nám do Evropy. Mezitím ale streamovací gigant taky ustoupil požadavkům filmařů a filmařek, kteří žádají, aby jejich snímky začaly chodit nejprve do kin. Není to tak dávn ...
Influencer marketing využívá skupina Tipsport sotva rok. Funguje ovšem výborně – dokonce už získal i první triumf v marketingových soutěžích. Spolupráce s influencery zpravidla probíhá tak, že marketing Tipsportu sestaví detailní zadání, určí cílovou skupinu a samotný cíl. „Agentura TK Media pro nás navrhne vhodné influencery a spo ...
ESG manažerem skupiny Tipsport byl jmenován Martin Šlapák (37), zaměří se především na implementaci legislativních požadavků směrnice CSRD do interních procesů celé skupiny v České republice i na Slovensku. Šlapák přináší do Tipsportu zkušenosti a odborné znalosti v oblasti řízení projektů a trvalé udržitelnosti, které ...
Špionážní drama Bez vědomí, které v roce 2019 uvedla HBO jako svůj původní seriál, se chystá na další streamovací platformu. Šestidílná minisérie se od 19. února objeví v nabídce Netflixu ve vysokém rozlišení obrazu.
Středeční večerní jedničkou po 20:00 zůstává v divácké skupině 15+ italský seriál Srdce. Následuje Výměna manželek, která je zároveň nejsilnější v 15-54. Trojkou večera byla Show Jana Krause.
Zdá se, že možnost vstoupit na nové trhy se zahraniční službou nebylo nikdy jednodušší. Zaklínadlo zvané AI zvládne i lokalizaci do češtiny. Přináší to ale některá úskalí.
Půjdu na volnou nohu. Řeknu si o povýšení. Povedu tým. To jsou hesla, která si během ledna získala pozornost cestujících v pražském metru. „Chtěly jsme se podívat na slovo ‚odvaha‘ trochu jinak,“ říká o kampani vzdělávací platformy #HolkyzMarketingu její CMO Nicole Kárraová. Ač kampaň vznikla loni u příležitosti desátých narozeni ...
Od promyšlené strategie po komunikaci napříč kanály. Jak se komplexně postarat o brand, ukazuje dlouhodobá spolupráce agentury Boomerang s Radegastem. Nebo schopnost postavit řešení na základě unikátních dat v případě pojištění Flexi od Kooperativy. Anebo práce na zbrusu nové značce Bohemilk Opočno.
Čtyřiapadesátiletý podnikatel a miliardář expanduje na internetu. Jeho firma, která za poslední dva roky vygenerovala souhrnný čistý zisk přes 260 milionů korun a vygenerovala desetimilionové dividendy, nyní akvíruje digitální platformu, zaměřenou na dárkový byznys.
Dopravní podnik města Brna (DPMB) uvedl novou reklamní kampaň s názvem Jsme víc než MHD, která má za cíl ukázat, že hromadná doprava není jen prostředkem přepravy, ale i místem pro různorodé životní okamžiky. Kampaň však vyvolala smíšené reakce veřejnosti na sociálních sítích. Podle tiskové mluvčí DPMB Hany Tomaštíkové byla kampaň vyt ...
Mezinárodní filmový festival o lidských právech se uskuteční od 12. března do 27. dubna 2025 v 57 městech napříč celou Českou republikou.