Maaxi.cz

T-Mobile v nové kampani říká, že pro telefony se chodí k němu

Na myšlence, že telefon by neměl být jen na okrasu, je postavená kreativa nové kampaně společnosti T-Mobile.

Mohlo by vás zajímat

Kina vs. streamovací platformy: kdo je více slyšet?

Kina a VOD služby soupeří o diváky i reklamní prostor. A jedna strana má jasně navrch. Zatímco ve světě filmové distribuce si multiplexy drží svou roli, v digitálním marketingu jsou oproti streamovacím platformám téměř neviditelné. Naše data od 5. ledna do 5. února 2025 ukazují, že VOD služby dominují v povědomí diváků i v reklamních investicíc ...

Aleph slaví 20 let, v Česku nově spolupracuje se značkami WeTransfer a Twitch

Společnost Aleph Group, přední světový poskytovatel digitální reklamy, fintech služeb a vzdělávacích technologií, slaví 20. výročí založení. Od svého vzniku je jeho posláním zpřístupnit digitální svět co nejvíce lidem. Na českém trhu fungovala společnost od roku 2009 pod značkou Httpool, který je od roku 2023 součástí značky Aleph. ...

Deník N se přehoupl do zisku, poprvé za šest let fungování

Online a tištěný titul má přes 26.000 předplatitelů, loni pomohly podcasty i nový magazín.

Jan Vlček nově řídí marketing a komunikaci v Citfinu

Společnost Citfin, odborník na devizové operace a mezinárodní platby pro firemní klientelu obchodující se zahraničím, posiluje svůj tým. Na pozici ředitele marketingu a komunikace nastupuje Jan Vlček. Vlček bude zodpovědný za strategické řízení marketingových aktivit a externí i interní komunikaci společnosti. Do Citfinu ...

Věk je jen číslo, říká Spořitelna v kampani ke svému 200. výročí

Když jde o budoucnost, nezáleží na věku, ale fantazii a odvaze, říká Jenovéfa Boková jako Česká spořitelna v kampani od VML a OAK Prague. Slavíme 200 let, ale cítíme se na 30, zní motto kampaně České spořitelny. Chce povzbudit a inspirovat lidi, aby překonali stereotypy spojené s věkem. „Věk není překážkou v&nbs ...

Věk je jen číslo, vzkazuje ve výroční kampani Česká spořitelna

Spořitelna připravila k 200. výročí komunikační kampaň s názvem „Věk je jen číslo“.

Vorwerk si v tendru na PR vybral ABBBA Consulting

Spolupráce zahrne strategickou komunikaci a budování povědomí o produktech v Česku.

Marketup obhájil partnerství s energetickým gigantem E.on

Marketingová agentura Marketup po dvou letech spolupráce s energetickou společností E.on toto partnerství prodloužila na další dva roky s možnou opcí na delší období. V rámci nově uzavřené dohody tak bude Marketup dál zajišťovat výkonnostní marketing s důrazem na sběr leadů pro více vertikál […]

Novou HR ředitelkou a členkou boardu společnosti Seyfor se stala Martina Chloupková

Vedení People & Culture ve společnosti Seyfor se ujímá Martina Chloupková. Nastaví procesy týmové spolupráce HR oddělení v Česku a na Slovensku. Na pozici „chief people officer“ využije kromě znalosti interních postupů Seyforu také bohaté zkušenosti z dřívějšího působení v Edenredu, a především pak z Heureka Gr ...

Od lajků k hlasům: Jak čeští politici hackují sociální sítě?

Tomio Okamura dominuje na sociálních sítích frekvencí, Andrej Babiš mírou zapojení a interakcí. SPD investuje do největšího počtu placených kampaní propojených s oficiálním profilem. Vyplývá to z nové analýzy startupu Carl Data Company.

Munch, platforma proti plýtvání jídlem, se spojuje s rumunskou jedničkou Bonapp, vzniká největší platforma v CEE

Platforma Munch, která i v Česku pod značkou Nesnězeno bojuje proti plýtvání jídlem, spojuje síly se svou rumunskou obdobou, aplikací Bonapp. Vzniká tak největší platforma zaměřená na záchranu potravin v regionu střední a východní Evropy. Obě společnosti v roce 2024 souhrnně dosáhly celkového obratu 7,5 milionu eur. Plý ...

Kaufland podporuje novými spoty program Kaufland Card

Kaufland v kampani využívá slovních hříček, aby humornou formou přiblížil fungování programu Kaufland Card.

Allegru má s růstem povědomí pomoct nová kampaň s influencery

Krátce poté, co Allegro oznámilo, že na konci března e-shop Mall.cz plně přejde pod jeho platformu, spouští novou image kampaň na sociálních sítích. V hlavních rolích vystupují influenceři Zorka Hejdová, Tomáš Zástěra, Fallenka a Be Ha Nguyenová, kteří si o Allegru šeptají u kávy. Allegro působí na českém trhu od roku 2023 a ...

Kdo z politiků skutečně ovládá sociální sítě? Okamura zahlcuje a sází na placené kampaně, Babiš venčí psa

Nová analýza českého startupu Carl Data Company odhaluje, jak politici využívají sociální sítě k budování svého vlivu a komunikaci s voliči. Celkem 940 příspěvků na jednom profilu za tři měsíce. Až 10 postů denně. Největší engagement u videa se psem. Česká politická scéna se na sociálních sítích mění v promyšlenou hru čísel a&nbs ...

Kaufland slaví výročí svého věrnostního programu. V nové kampani láká na jeho výhody

Kaufland oslavuje páté výročí věrnostního programu Kaufland Card. Při této příležitosti uvede tři nové spoty v produkci agentury VML, které mají diváky pobavit a ukázat výhody programu. Zákazníci se mohou těšit na speciální slevy, partnerské nabídky a soutěž o rodinná auta. Slevy na oblíbené zboží v letácích, slevo ...

Výdejní boxy jsou nejvyužívanější, nakupující by preferovali domácí doručení v přesný čas

Lednová data ohledně nakupování jasně ukazují, že online nákupy jsou již skutečně nedílnou součástí života. Dle průzkumu agentury Stem/Mark před Vánoci na internetu nakoupilo 93,7 procenta dotázaných, ve skupině vysokoškoláků pak dokonce 98 procent. Mezi metodami doručení čím dál jasněji dominují doručovací boxy, které využily dvě třetiny nakup ...

Pro telefony se chodí k nám, říká T-Mobile v nové kampani

T-Mobile se v nové kampani zaměřuje na komunikaci celého ekosystému pro mobilní telefony a ukazuje, že nový mobil by neměl být jen stylový doplněk, ale měl by být připravený na všechny situace, které život přináší. Kampaň se napojuje na dlouhodobou komunikační linku #MeziSvými a je od 3. února nasazena v digitálním pros ...

Řezníkova drsná česká komedie zcela ovládla kina, najde konkurenci až v nové marvelovce?

Už 190 tisíc diváků a divaček si v Česku zašlo na nový „rodinný“ komediální snímek Na plech od režiséra Martyho Pohla alias Řezníka. Film navíc nevykazuje známky zpomalování, naopak. Za poslední víkend filmu vzrostla návštěvnost o dalších 33 tisíc lidí a už se tak dá bez ostychu označovat za regulérní hit. Jenom pro srovnání ...

PPF a e& kupují srbskou kabelovou televizi za 21 miliard

Allwyn ze skupiny KKCG je partnerem týmu McLaren i F1

Loterijní společnost Allwyn se stala oficiálním partnerem týmu McLaren. Je zároveň i oficiálním partnerem Formule 1 (F1).

Kamarádi jsou v úterý zpět na čele, Jedna rodina u mladších

Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 byl v divácké skupině 15+ seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina a s minimálním odstupem Vyšetřuje Imma Tataranni. V 15-54 je nejsledovanější Jedna rodina.

E.ON prodlužuje a rozšiřuje spolupráci s Marketupem

E.ON prodloužil partnerství s agenturou Marketup, spolupráci rozšiřuje o další oblasti. 

MZd navrhuje zmírnění podmínek pro reklamu na léky

Novela má podle Ministerstva zdravotnictví rozšířit možnosti reklamy cílit na další skupiny zdravotníků.

Mafra i s menším portfoliem udržela vedoucí pozici ve čtenosti

Pořadí nejsilnějších vydavatelských skupin podle počtu čtenářů se nemění. Na čele zůstává Mafra o jeden procentní bod před CNC a o dva procentní body před VLM.

Marketing a komunikaci Ostravské univerzity vede Sandra Čermáková

Čermáková přichází z e-shopu s krmivem. Střídá Soustružníka, který přešel do Purposie.

Komárkův Allwyn se stal partnerem Formule 1, sponzoruje také stáj McLaren

Loterijní gigant se spojil s globálně nejpopulárnějšími závody aut, aby podpořil růst značky.

Do Rady Českého rozhlasu chtějí Miroslav Karas a Miroslav Konvalina

Obsazuje se místo po Tomáši Kňourkovi. To po Zdeňku Mahdalovi je volné tři čtvrtě roku.

Uber začíná lidi dovážet do lyžařských destinací

Uber spouští službu Uber Ski, nabídne možnost odvozu na lyžařské svahy v několika zemích Evropy. 

Řezníkův film již tři týdny poráží konkurenci, celkové tržby překročily 38 milionů

Významný posun miliardové investice Českých Radiokomunikací, management mluví o gamechangeru

V projektu stavby obřího datacentra Českých Radiokomunikací (ČRa; majitel fondy Cordiant Digital Infrastructure) na pražské Zbraslavi, což má být největší DC v Česku, došlo k významnému posunu. Firma tak již ví, kdy vyhlásí miliardový tendr a kdy by se mělo začít stavět.

Tematické kanály MTV upravily obrazový formát i podobu log

Hudební stanice z rodiny MTV prošly od února významnou vizuální proměnou. Změny se týkají jak obrazového formátu, tak grafické podoby log jednotlivých kanálů, což má přispět k lepšímu diváckému zážitku a modernějšímu vzhledu.

Garnier Fructis v nové kampani cílí na generaci Z

Garnier Fructis komunikuje portfolio přípravků na vlasy s cílem zaujmout hlavně příslušníky generace Z. 

Outbrain dokončila akvizici společnosti Teads

Společnost Outbrain oznámila dokončení akvizice společnosti Teads, poté co získala všechna potřebná regulační schválení. Obě firmy spojí své odborné znalosti v oblasti brandingu a výkonnostní reklamy, aby vytvořily omnichannel platformu v digitálním prostředí. Nová společnost ponese staronový název Teads. Touto akvizicí vzniká no ...

Skylink zpřistupnil stanice Canal+ Sport pro všechny zákazníky

Sportovní stanice Canal+ Sport 2 a Canal+ Sport 3 jsou nově dostupné ve všech balíčcích operátora Skylink.

Jakub Hanuš: Lyžaři dnes surfují po internetu

Platforma Gopass se stala klíčovým nástrojem i pro budování zákaznické loajality a efektivní marketingovou komunikaci skiareálů Špindlerův Mlýn a Ještěd. Detaily prozrazuje Jakub Hanuš, marketingový manažer Tatry Mountain Resorts.

T-Mobile a Slovak Telekom na employer branding mají Triad

Tendr mobilního operátora proběhl v říjnu a klient do něj přizval celkem tři agentury.

Ton se ve valentýnské kampani zaměřuje na La Zittu

Ton chce valentýnskou kampaní oslovit mladou generaci, do popředí dává La Zittu. 

Esportový turnaj evropských rozměrů v Česku

Málokterá značka má k esportu tak blízko jako T­‑Mobile. Aktivity českého týmu byly v této oblasti ale spíše příležitostné. Rok 2024 ovšem přinesl velkou změnu. Koncept vlastního turnaje si před několika lety telekomunikační operátor zkoušel už v několika zemích. A protože šlo o projekt úspěšný, přirozeně se nabídla možnost využí ...

Další posun v Magenta TV, propad stanice CS Mystery

Operátor T-Mobile přistoupil začátkem února k další úpravě své programové nabídky.

Titul z techniky? To chceš, nabádá uchazeče Fakulta strojní VŠB-TUO v kampani

Ostravská strojní fakulta se po čase rozhodla osvěžit svou náborovou komunikaci a představila novou kampaň s názvem Titul Ing. Její insight zní jasně: je rozhodně lepší titul mít než ho nemít. A titul z techniky je výhra rovnou dvojnásobná. Novou kampaň, jejímž cílem bylo zejména zaujmout a vyniknout v reklamn ...

V Česku se bude točit další filmová adaptace Ladislava Fuchse, autora magického Spalovače mrtvol

Případy 1. oddělení a Specialisté v pondělí vyrovnané

Seriály Případy 1. oddělení a Specialisté dosáhly v pondělním večeru po 20:00 téměř shodné sledovanosti v divácké skupině 15+. V 15-54 měl prvně jmenovaný větší odstup.

Data prvních stran mají na českém internetu stále větší roli

Připravenost českého internetového trhu na mizející podporu cookies třetích stran je dnes určitě lepší, než jaká byla před pěti lety. Hlavně u menších hráčů a na straně klientů ale ještě penzum práce čeká, shodli se účastníci diskuse na konferenci SPIR.

PR manažerem v CEEC Research se stal Jiří Uhlíř

O PR analytické společnosti specializující se na stavebnictví, projektový a developerský sektor se nově stará Jiří Uhlíř.

Televize a weby jsou hlavním zdrojem pro sledování událostí

Celospolečenské dění nejčastěji lidé sledují prostřednictvím televize a internetových zpravodajských serverů. Vyplývá to z nových dat CVVM.

Ikea vytvořila spánkovou zónu v tiny house

Ikea vybavila uprostřed přírody spánkovou zónu v tiny house od TwoFingers. 

Dokážou technologie suplovat přirozený talent?

V době, kdy technologie slibují zázračné zkratky k úspěchu, se snadno zapomíná na to, co nás skutečně odlišuje – přirozený talent a dovednosti. Ani ta nejpokročilejší umělá inteligence nebo drahé vybavení naplno nenahradí roky praxe a odhodlání. Když jdou ale technologie ruku v ruce s talentem, otevírá se nová cesta k úspěchu. ...

Odstartovalo nové kreativní studio Kamarads

Studio propojuje strategii, kreativitu a design. V jeho čele stojí Chris Hague a Manuel Prada.

Konektor rozšiřuje svůj kreativní tým

Do agentury přicházejí Mariya Usikova, Cameron Dalton a Blanka Vávrová Vymětalíková.

Dominance bezplatné televize skončila, víc diváků v Česku už má IPTV a kabel

Televizi přes IPTV nebo kabel přijímá 46 % domácností, přes anténu 41 %, přes satelit 13 %.