Deník N se přehoupl do zisku, poprvé za šest let fungování
Online a tištěný titul má přes 26.000 předplatitelů, loni pomohly podcasty i nový magazín.
Online a tištěný titul má přes 26.000 předplatitelů, loni pomohly podcasty i nový magazín.
Svérázně reagovala Joe Media Miroslava Pýchy na odchod rádií skupiny Radio United Broadcasting z její digitální sítě Color DAB+. Vybraným programům navýšila datový tok.
Další pokus hlasovat o velké mediální novele nevyšel. Poslanci se k tomuto bodu sejdou znovu v pátek 14. února. Koalice chce na poledne stanovit pevný termín pro hlasování.
Kina a VOD služby soupeří o diváky i reklamní prostor. A jedna strana má jasně navrch. Zatímco ve světě filmové distribuce si multiplexy drží svou roli, v digitálním marketingu jsou oproti streamovacím platformám téměř neviditelné. Naše data od 5. ledna do 5. února 2025 ukazují, že VOD služby dominují v povědomí diváků i v reklamních investicíc ...
Společnost Aleph Group, přední světový poskytovatel digitální reklamy, fintech služeb a vzdělávacích technologií, slaví 20. výročí založení. Od svého vzniku je jeho posláním zpřístupnit digitální svět co nejvíce lidem. Na českém trhu fungovala společnost od roku 2009 pod značkou Httpool, který je od roku 2023 součástí značky Aleph. ...
Společnost Citfin, odborník na devizové operace a mezinárodní platby pro firemní klientelu obchodující se zahraničím, posiluje svůj tým. Na pozici ředitele marketingu a komunikace nastupuje Jan Vlček. Vlček bude zodpovědný za strategické řízení marketingových aktivit a externí i interní komunikaci společnosti. Do Citfinu ...
Když jde o budoucnost, nezáleží na věku, ale fantazii a odvaze, říká Jenovéfa Boková jako Česká spořitelna v kampani od VML a OAK Prague. Slavíme 200 let, ale cítíme se na 30, zní motto kampaně České spořitelny. Chce povzbudit a inspirovat lidi, aby překonali stereotypy spojené s věkem. „Věk není překážkou v&nbs ...
Marketingová agentura Marketup po dvou letech spolupráce s energetickou společností E.on toto partnerství prodloužila na další dva roky s možnou opcí na delší období. V rámci nově uzavřené dohody tak bude Marketup dál zajišťovat výkonnostní marketing s důrazem na sběr leadů pro více vertikál […]
Vedení People & Culture ve společnosti Seyfor se ujímá Martina Chloupková. Nastaví procesy týmové spolupráce HR oddělení v Česku a na Slovensku. Na pozici „chief people officer“ využije kromě znalosti interních postupů Seyforu také bohaté zkušenosti z dřívějšího působení v Edenredu, a především pak z Heureka Gr ...
Tomio Okamura dominuje na sociálních sítích frekvencí, Andrej Babiš mírou zapojení a interakcí. SPD investuje do největšího počtu placených kampaní propojených s oficiálním profilem. Vyplývá to z nové analýzy startupu Carl Data Company.
Platforma Munch, která i v Česku pod značkou Nesnězeno bojuje proti plýtvání jídlem, spojuje síly se svou rumunskou obdobou, aplikací Bonapp. Vzniká tak největší platforma zaměřená na záchranu potravin v regionu střední a východní Evropy. Obě společnosti v roce 2024 souhrnně dosáhly celkového obratu 7,5 milionu eur. Plý ...
Kaufland v kampani využívá slovních hříček, aby humornou formou přiblížil fungování programu Kaufland Card.
Krátce poté, co Allegro oznámilo, že na konci března e-shop Mall.cz plně přejde pod jeho platformu, spouští novou image kampaň na sociálních sítích. V hlavních rolích vystupují influenceři Zorka Hejdová, Tomáš Zástěra, Fallenka a Be Ha Nguyenová, kteří si o Allegru šeptají u kávy. Allegro působí na českém trhu od roku 2023 a ...
Nová analýza českého startupu Carl Data Company odhaluje, jak politici využívají sociální sítě k budování svého vlivu a komunikaci s voliči. Celkem 940 příspěvků na jednom profilu za tři měsíce. Až 10 postů denně. Největší engagement u videa se psem. Česká politická scéna se na sociálních sítích mění v promyšlenou hru čísel a&nbs ...
Kaufland oslavuje páté výročí věrnostního programu Kaufland Card. Při této příležitosti uvede tři nové spoty v produkci agentury VML, které mají diváky pobavit a ukázat výhody programu. Zákazníci se mohou těšit na speciální slevy, partnerské nabídky a soutěž o rodinná auta. Slevy na oblíbené zboží v letácích, slevo ...
Lednová data ohledně nakupování jasně ukazují, že online nákupy jsou již skutečně nedílnou součástí života. Dle průzkumu agentury Stem/Mark před Vánoci na internetu nakoupilo 93,7 procenta dotázaných, ve skupině vysokoškoláků pak dokonce 98 procent. Mezi metodami doručení čím dál jasněji dominují doručovací boxy, které využily dvě třetiny nakup ...
T-Mobile se v nové kampani zaměřuje na komunikaci celého ekosystému pro mobilní telefony a ukazuje, že nový mobil by neměl být jen stylový doplněk, ale měl by být připravený na všechny situace, které život přináší. Kampaň se napojuje na dlouhodobou komunikační linku #MeziSvými a je od 3. února nasazena v digitálním pros ...
Na myšlence, že telefon by neměl být jen na okrasu, je postavená kreativa nové kampaně společnosti T-Mobile.
Už 190 tisíc diváků a divaček si v Česku zašlo na nový „rodinný“ komediální snímek Na plech od režiséra Martyho Pohla alias Řezníka. Film navíc nevykazuje známky zpomalování, naopak. Za poslední víkend filmu vzrostla návštěvnost o dalších 33 tisíc lidí a už se tak dá bez ostychu označovat za regulérní hit. Jenom pro srovnání ...
Loterijní společnost Allwyn se stala oficiálním partnerem týmu McLaren. Je zároveň i oficiálním partnerem Formule 1 (F1).
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 byl v divácké skupině 15+ seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina a s minimálním odstupem Vyšetřuje Imma Tataranni. V 15-54 je nejsledovanější Jedna rodina.
Novela má podle Ministerstva zdravotnictví rozšířit možnosti reklamy cílit na další skupiny zdravotníků.
Pořadí nejsilnějších vydavatelských skupin podle počtu čtenářů se nemění. Na čele zůstává Mafra o jeden procentní bod před CNC a o dva procentní body před VLM.
V projektu stavby obřího datacentra Českých Radiokomunikací (ČRa; majitel fondy Cordiant Digital Infrastructure) na pražské Zbraslavi, což má být největší DC v Česku, došlo k významnému posunu. Firma tak již ví, kdy vyhlásí miliardový tendr a kdy by se mělo začít stavět.
Hudební stanice z rodiny MTV prošly od února významnou vizuální proměnou. Změny se týkají jak obrazového formátu, tak grafické podoby log jednotlivých kanálů, což má přispět k lepšímu diváckému zážitku a modernějšímu vzhledu.
Garnier Fructis komunikuje portfolio přípravků na vlasy s cílem zaujmout hlavně příslušníky generace Z.
Společnost Outbrain oznámila dokončení akvizice společnosti Teads, poté co získala všechna potřebná regulační schválení. Obě firmy spojí své odborné znalosti v oblasti brandingu a výkonnostní reklamy, aby vytvořily omnichannel platformu v digitálním prostředí. Nová společnost ponese staronový název Teads. Touto akvizicí vzniká no ...
Sportovní stanice Canal+ Sport 2 a Canal+ Sport 3 jsou nově dostupné ve všech balíčcích operátora Skylink.
Platforma Gopass se stala klíčovým nástrojem i pro budování zákaznické loajality a efektivní marketingovou komunikaci skiareálů Špindlerův Mlýn a Ještěd. Detaily prozrazuje Jakub Hanuš, marketingový manažer Tatry Mountain Resorts.
Málokterá značka má k esportu tak blízko jako T‑Mobile. Aktivity českého týmu byly v této oblasti ale spíše příležitostné. Rok 2024 ovšem přinesl velkou změnu. Koncept vlastního turnaje si před několika lety telekomunikační operátor zkoušel už v několika zemích. A protože šlo o projekt úspěšný, přirozeně se nabídla možnost využí ...
Ostravská strojní fakulta se po čase rozhodla osvěžit svou náborovou komunikaci a představila novou kampaň s názvem Titul Ing. Její insight zní jasně: je rozhodně lepší titul mít než ho nemít. A titul z techniky je výhra rovnou dvojnásobná. Novou kampaň, jejímž cílem bylo zejména zaujmout a vyniknout v reklamn ...
Seriály Případy 1. oddělení a Specialisté dosáhly v pondělním večeru po 20:00 téměř shodné sledovanosti v divácké skupině 15+. V 15-54 měl prvně jmenovaný větší odstup.
Připravenost českého internetového trhu na mizející podporu cookies třetích stran je dnes určitě lepší, než jaká byla před pěti lety. Hlavně u menších hráčů a na straně klientů ale ještě penzum práce čeká, shodli se účastníci diskuse na konferenci SPIR.
O PR analytické společnosti specializující se na stavebnictví, projektový a developerský sektor se nově stará Jiří Uhlíř.