Maaxi.cz

Allegro se v kampani přesouvá do pražské kavárny

V nové kampani se Allegrou spojuje s českými tvářemi – Zorkou Hejdovou, Tomášem Zástěrou, Fallenkou a Be ha Nguyenovou.

Mohlo by vás zajímat

Foodora přináší ASMR zvuky, které promění zážitek z jídla

Sluch hraje klíčovou roli v hodnocení čerstvosti a textury potravin. Využívá to i Foodora, která v rámci své kampaně Selection přináší inovativní ASMR zvuky inspirované jídlem. Už dávno neplatí, že „jíme, abychom žili“, ale naopak se z jídla stala společenská událost, gurmánský zážitek nebo jen chvilka klidu nad dobrým ...

V investicích do TV reklamy měly loni nejvyšší podíly OMD a PHD

Auditorská společnost Media Strategy přináší data v rámci svého srovnání PPA Ranking za celý rok 2024.

Za zvýšení poplatků ČT a ČRo lobbují i peníze českých oligarchů a vlivných podnikatelů

Tři pobočky Levných knih se přebarvily na zelenou Knihobotu, vzniká jedinečný koncept

Knihobot a jeho dlouhodobý partner Levné knihy opět prohlubují spolupráci. Tři prodejny Levných knih – v Praze na Andělu, v Olomouci a v Nákupním centru Královo Pole v Brně, nově nesou barvy Knihobotu a stávají se zároveň jeho pobočkami. Nové prodejny nabízí možnost přinést knihy k prodeji, vyzvednout obj ...

Outbrain dokončuje akvizici společnosti Teads

Společnost Outbrain získala všechna potřebná regulační schválení k dokončení akvizice platformy Teads. 

Unicorn se stává členem České asociace umělé inteligence

Unicorn Systems, jeden z nejvýznamnějších evropských dodavatelů IT, se stal nově členem České asociace umělé inteligence (ČAUI). Tímto krokem se otevírají nové možnosti pro spolupráci v oblasti vývoje a implementace umělé inteligence v České republice i v Evropě. Unicorn provozuje výzkumné centrum (Unicorn Research ...

Netflix přidá živě vysílaný pořad, chce se ucházet i o Formuli 1

Streamovací gigant Netflix rozšiřuje svou nabídku živě vysílaných pořadů pro české předplatitele.

Export českých e-shopů stoupá, roste Německo a Rakousko

Tuzemské e-shopy se stále více prosazují v západní Evropě, nejvíce objednávky rostou z Rakouska a Německa. 

Češi neradi zadávají údaje při placení. Mastercard přináší změnu

Češi milují online nakupování, ale vadí jim zadávání osobních údajů při placení. Podle studie Mastercard to obtěžuje třetinu Čechů a téměř polovinu Evropanů. Mastercard proto spojil síly se sedmi městy s dlouhými názvy, včetně českého Brandýsa nad Labem-Staré Boleslavi, a propaguje službu Click to Pay. V loňském roce si tři ...

Novým šéfem marketingu společnosti Pivovary Staropramen se stal Martin Smejkal

Novým marketingovým ředitelem Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko je Martin Smejkal. Do firmy přináší přes 25 let zkušeností z manažerských rolí v Brown-Forman a Procter & Gamble. Martin Smejkal se od ledna ujal řízení marketingu všech značek Pivovarů Staropramen jak na českém, tak na ...

Bolt spouští v Praze novou kategorii určenou výhradně pro řidičky a cestující ženy

Bolt spouští kategorii Women for Women, kde ženy vozí ženy. Cílem je větší komfort a bezpečí pro cestující i řidičky. Služba startuje v Praze, později se rozšíří do dalších měst. „Spuštění kategorie Women for Women je naším dalším krokem, který zvyšuje bezpečnost cestujících i řidiček. Ta je ostatně spolu s pohodlím jed ...

Marketing Pivovary Staropramen nově vede Martin Smejkal

Nový marketingový ředitel Martin Smejkal se ujal řízení marketingu všech značek Pivovarů Staropramen jak na českém, tak na slovenském trhu.

McDonald’s rozšiřuje nabídku kuřecího, uvádí limitku

Novou limitovanou edici McCrispy Smoky Bacon jde McDonald’s vstříc vyšší poptávce po kuřecím masu. 

Stephanie Burris z Marcus Thomas: pět reklam, které mě dojaly

Opuštěná lampička Ikea nebo levnější tyčinky Snickers podle naštvanosti internetu. Stephanie Burris, kreativní ředitelka agentury Marcus Thomas, hovoří o jejích oblíbených reklamách, o síle autenticity, interaktivity a emocí v reklamě. Článek Stephanie Burris z Marcus Thomas: pět reklam, které mě dojaly se nejdříve objevil na MAM. ...

Silný přestup z Hospodářských novin do Seznam Zpráv, týká se byznysové sekce

Ve streamu inovuje český volejbal i fotbalová UEFA

Sledování sportovních přenosů prostřednictvím streamovacích platforem už dnes nepovažujeme za nic neobvyklého. Není tedy překvapivé, že na tento trend naskakují další hráči.

Středeční večer pro Výměnu manželek, poté Srdce

Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 se stala Výměna manželek. Následoval seriál Srdce a poté repríza seriálu Pod hladinou.

Google Mapy přejmenovaly v USA Mexický záliv na Americký

Nařízení amerického prezidenta ohledně názvu Mexického zálivu se už projevilo ve službě Google Mapy. Zároveň dopadlo i na zpravodajskou agenturu AP, jejíž zástupce nebyl vpuštěn na Trumpův tiskový briefing.

ČEZ je nově generálním partnerem Českého atletického svazu

Skupina ČEZ se stala dalším generálním partnerem Českého atletického svazu, přidala se tak k České spořitelně.

TV Nova otevřela casting pro investorskou reality Jáma lvová

Investorská reality show Dragons' Den míří na obrazovky TV Nova a otvírá se zájemcům s podnikatelskými plány. Může být příležitostí i pro komerční partnery.

Pýchova síť přišla o tři digitální rádia, tak zbylým zvýšila kvalitu zvuku

Svérázně reagovala Joe Media Miroslava Pýchy na odchod rádií skupiny Radio United Broadcasting z její digitální sítě Color DAB+. Vybraným programům navýšila datový tok.

Piaristi zajistí komunikaci novému hotelu Fairmont Golden Prague

Pětihvězdičkový hotel bude v rekonstruované brutalistní stavbě, kde sídlil InterContinental.

e& PPF Telecom kupuje poskytovatele kabelové TV v Srbsku

e& PPF Telecom Group se dohodla na převzetí 100 % společnosti Serbia Broadband.

Ze zahraničí odstartoval rozsáhlý pokus o poškození komunikační skupiny Knowlimits Group

Jedna z největších komunikačních skupin v České republice, Knowlimits Group (KG; na fotce partneři a manažeři) se aktuálně stala cílem rozsáhlého guerillového útoku, minimálně částečně vedeného ze zahraničí. Do akce, která Knowlimits může poškodit, jsou zahrnuty stovky obchodních partnerů KG, reklamních zadavatelů či spolupracujících agentur. ...

Agentura Lucky Brand se stala členem AČRA MK

Firma, kterou založili Jan Mareš a Ondřej Pešek, dodává komplexní marketingové strategie.

Pýchova síť přišla o tři digitální rádia, tak ostatním zvýšila kvalitu zvuku

Svérázně reagovala Joe Media Miroslava Pýchy na odchod rádií skupiny Radio United Broadcasting z její digitální sítě Color DAB+. Vybraným programům navýšila datový tok.

Opozice opět zablokovala hlasování o poplatcích pro ČT a ČRo

Další pokus hlasovat o velké mediální novele nevyšel. Poslanci se k tomuto bodu sejdou znovu v pátek 14. února. Koalice chce na poledne stanovit pevný termín pro hlasování.

Nova zvažuje dokumentární sérii Sperminátoři. Bude o rekordních dárcích spermatu?

Projekt je zatím ve fázi vývoje a televize ještě nerozhodla, jestli ho bude realizovat.

Kina vs. streamovací platformy: kdo je více slyšet?

Kina a VOD služby soupeří o diváky i reklamní prostor. A jedna strana má jasně navrch. Zatímco ve světě filmové distribuce si multiplexy drží svou roli, v digitálním marketingu jsou oproti streamovacím platformám téměř neviditelné. Naše data od 5. ledna do 5. února 2025 ukazují, že VOD služby dominují v povědomí diváků i v reklamních investicíc ...

Aleph slaví 20 let, v Česku nově spolupracuje se značkami WeTransfer a Twitch

Společnost Aleph Group, přední světový poskytovatel digitální reklamy, fintech služeb a vzdělávacích technologií, slaví 20. výročí založení. Od svého vzniku je jeho posláním zpřístupnit digitální svět co nejvíce lidem. Na českém trhu fungovala společnost od roku 2009 pod značkou Httpool, který je od roku 2023 součástí značky Aleph. ...

Deník N se přehoupl do zisku, poprvé za šest let fungování

Online a tištěný titul má přes 26.000 předplatitelů, loni pomohly podcasty i nový magazín.

Jan Vlček nově řídí marketing a komunikaci v Citfinu

Společnost Citfin, odborník na devizové operace a mezinárodní platby pro firemní klientelu obchodující se zahraničím, posiluje svůj tým. Na pozici ředitele marketingu a komunikace nastupuje Jan Vlček. Vlček bude zodpovědný za strategické řízení marketingových aktivit a externí i interní komunikaci společnosti. Do Citfinu ...

Věk je jen číslo, říká Spořitelna v kampani ke svému 200. výročí

Když jde o budoucnost, nezáleží na věku, ale fantazii a odvaze, říká Jenovéfa Boková jako Česká spořitelna v kampani od VML a OAK Prague. Slavíme 200 let, ale cítíme se na 30, zní motto kampaně České spořitelny. Chce povzbudit a inspirovat lidi, aby překonali stereotypy spojené s věkem. „Věk není překážkou v&nbs ...

Věk je jen číslo, vzkazuje ve výroční kampani Česká spořitelna

Spořitelna připravila k 200. výročí komunikační kampaň s názvem „Věk je jen číslo“.

Vorwerk si v tendru na PR vybral ABBBA Consulting

Spolupráce zahrne strategickou komunikaci a budování povědomí o produktech v Česku.

Marketup obhájil partnerství s energetickým gigantem E.on

Marketingová agentura Marketup po dvou letech spolupráce s energetickou společností E.on toto partnerství prodloužila na další dva roky s možnou opcí na delší období. V rámci nově uzavřené dohody tak bude Marketup dál zajišťovat výkonnostní marketing s důrazem na sběr leadů pro více vertikál […]

Novou HR ředitelkou a členkou boardu společnosti Seyfor se stala Martina Chloupková

Vedení People & Culture ve společnosti Seyfor se ujímá Martina Chloupková. Nastaví procesy týmové spolupráce HR oddělení v Česku a na Slovensku. Na pozici „chief people officer“ využije kromě znalosti interních postupů Seyforu také bohaté zkušenosti z dřívějšího působení v Edenredu, a především pak z Heureka Gr ...

Od lajků k hlasům: Jak čeští politici hackují sociální sítě?

Tomio Okamura dominuje na sociálních sítích frekvencí, Andrej Babiš mírou zapojení a interakcí. SPD investuje do největšího počtu placených kampaní propojených s oficiálním profilem. Vyplývá to z nové analýzy startupu Carl Data Company.

Munch, platforma proti plýtvání jídlem, se spojuje s rumunskou jedničkou Bonapp, vzniká největší platforma v CEE

Platforma Munch, která i v Česku pod značkou Nesnězeno bojuje proti plýtvání jídlem, spojuje síly se svou rumunskou obdobou, aplikací Bonapp. Vzniká tak největší platforma zaměřená na záchranu potravin v regionu střední a východní Evropy. Obě společnosti v roce 2024 souhrnně dosáhly celkového obratu 7,5 milionu eur. Plý ...

Kaufland podporuje novými spoty program Kaufland Card

Kaufland v kampani využívá slovních hříček, aby humornou formou přiblížil fungování programu Kaufland Card.

Allegru má s růstem povědomí pomoct nová kampaň s influencery

Krátce poté, co Allegro oznámilo, že na konci března e-shop Mall.cz plně přejde pod jeho platformu, spouští novou image kampaň na sociálních sítích. V hlavních rolích vystupují influenceři Zorka Hejdová, Tomáš Zástěra, Fallenka a Be Ha Nguyenová, kteří si o Allegru šeptají u kávy. Allegro působí na českém trhu od roku 2023 a ...

Kdo z politiků skutečně ovládá sociální sítě? Okamura zahlcuje a sází na placené kampaně, Babiš venčí psa

Nová analýza českého startupu Carl Data Company odhaluje, jak politici využívají sociální sítě k budování svého vlivu a komunikaci s voliči. Celkem 940 příspěvků na jednom profilu za tři měsíce. Až 10 postů denně. Největší engagement u videa se psem. Česká politická scéna se na sociálních sítích mění v promyšlenou hru čísel a&nbs ...

Kaufland slaví výročí svého věrnostního programu. V nové kampani láká na jeho výhody

Kaufland oslavuje páté výročí věrnostního programu Kaufland Card. Při této příležitosti uvede tři nové spoty v produkci agentury VML, které mají diváky pobavit a ukázat výhody programu. Zákazníci se mohou těšit na speciální slevy, partnerské nabídky a soutěž o rodinná auta. Slevy na oblíbené zboží v letácích, slevo ...

Výdejní boxy jsou nejvyužívanější, nakupující by preferovali domácí doručení v přesný čas

Lednová data ohledně nakupování jasně ukazují, že online nákupy jsou již skutečně nedílnou součástí života. Dle průzkumu agentury Stem/Mark před Vánoci na internetu nakoupilo 93,7 procenta dotázaných, ve skupině vysokoškoláků pak dokonce 98 procent. Mezi metodami doručení čím dál jasněji dominují doručovací boxy, které využily dvě třetiny nakup ...

Pro telefony se chodí k nám, říká T-Mobile v nové kampani

T-Mobile se v nové kampani zaměřuje na komunikaci celého ekosystému pro mobilní telefony a ukazuje, že nový mobil by neměl být jen stylový doplněk, ale měl by být připravený na všechny situace, které život přináší. Kampaň se napojuje na dlouhodobou komunikační linku #MeziSvými a je od 3. února nasazena v digitálním pros ...

T-Mobile v nové kampani říká, že pro telefony se chodí k němu

Na myšlence, že telefon by neměl být jen na okrasu, je postavená kreativa nové kampaně společnosti T-Mobile.

Řezníkova drsná česká komedie zcela ovládla kina, najde konkurenci až v nové marvelovce?

Už 190 tisíc diváků a divaček si v Česku zašlo na nový „rodinný“ komediální snímek Na plech od režiséra Martyho Pohla alias Řezníka. Film navíc nevykazuje známky zpomalování, naopak. Za poslední víkend filmu vzrostla návštěvnost o dalších 33 tisíc lidí a už se tak dá bez ostychu označovat za regulérní hit. Jenom pro srovnání ...

PPF a e& kupují srbskou kabelovou televizi za 21 miliard

Allwyn ze skupiny KKCG je partnerem týmu McLaren i F1

Loterijní společnost Allwyn se stala oficiálním partnerem týmu McLaren. Je zároveň i oficiálním partnerem Formule 1 (F1).

Kamarádi jsou v úterý zpět na čele, Jedna rodina u mladších

Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 byl v divácké skupině 15+ seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina a s minimálním odstupem Vyšetřuje Imma Tataranni. V 15-54 je nejsledovanější Jedna rodina.