Češi neradi zadávají údaje při placení. Mastercard přináší změnu
Češi milují online nakupování, ale vadí jim zadávání osobních údajů při placení. Podle studie Mastercard to obtěžuje třetinu Čechů a téměř polovinu Evropanů. Mastercard proto spojil síly se sedmi městy s dlouhými názvy, včetně českého Brandýsa nad Labem-Staré Boleslavi, a propaguje službu Click to Pay.
V loňském roce si tři čtvrtiny českých zákazníků rozmyslelo svůj nákup na internetu kvůli komplikacím při placení. Nejčastěji je odradilo to, že k nákupu potřebovali údaje své platební karty, které zrovna neměli u sebe, nevyhovovala jim nabídka platebních možností nebo měli obavu o bezpečnost webových stránek.
Opisování údajů platební karty zákazníkům bere čas i nervy. 42 procent českých spotřebitelů by si přálo, aby už nemuseli ručně zadávat platební údaje. V celoevropském měřítku si to samé přeje 44 procent zákazníků. Lidem vadí také&nb...
Mohlo by vás zajímat
Sluch hraje klíčovou roli v hodnocení čerstvosti a textury potravin. Využívá to i Foodora, která v rámci své kampaně Selection přináší inovativní ASMR zvuky inspirované jídlem.
Už dávno neplatí, že „jíme, abychom žili“, ale naopak se z jídla stala společenská událost, gurmánský zážitek nebo jen chvilka klidu nad dobrým ...
Auditorská společnost Media Strategy přináší data v rámci svého srovnání PPA Ranking za celý rok 2024.
Knihobot a jeho dlouhodobý partner Levné knihy opět prohlubují spolupráci. Tři prodejny Levných knih – v Praze na Andělu, v Olomouci a v Nákupním centru Královo Pole v Brně, nově nesou barvy Knihobotu a stávají se zároveň jeho pobočkami.
Nové prodejny nabízí možnost přinést knihy k prodeji, vyzvednout obj ...
Společnost Outbrain získala všechna potřebná regulační schválení k dokončení akvizice platformy Teads.
Unicorn Systems, jeden z nejvýznamnějších evropských dodavatelů IT, se stal nově členem České asociace umělé inteligence (ČAUI). Tímto krokem se otevírají nové možnosti pro spolupráci v oblasti vývoje a implementace umělé inteligence v České republice i v Evropě.
Unicorn provozuje výzkumné centrum (Unicorn Research ...
Streamovací gigant Netflix rozšiřuje svou nabídku živě vysílaných pořadů pro české předplatitele.
Tuzemské e-shopy se stále více prosazují v západní Evropě, nejvíce objednávky rostou z Rakouska a Německa.
Novým marketingovým ředitelem Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko je Martin Smejkal. Do firmy přináší přes 25 let zkušeností z manažerských rolí v Brown-Forman a Procter & Gamble.
Martin Smejkal se od ledna ujal řízení marketingu všech značek Pivovarů Staropramen jak na českém, tak na ...
Bolt spouští kategorii Women for Women, kde ženy vozí ženy. Cílem je větší komfort a bezpečí pro cestující i řidičky. Služba startuje v Praze, později se rozšíří do dalších měst.
„Spuštění kategorie Women for Women je naším dalším krokem, který zvyšuje bezpečnost cestujících i řidiček. Ta je ostatně spolu s pohodlím jed ...
Nový marketingový ředitel Martin Smejkal se ujal řízení marketingu všech značek Pivovarů Staropramen jak na českém, tak na slovenském trhu.
Novou limitovanou edici McCrispy Smoky Bacon jde McDonald’s vstříc vyšší poptávce po kuřecím masu.
Opuštěná lampička Ikea nebo levnější tyčinky Snickers podle naštvanosti internetu. Stephanie Burris, kreativní ředitelka agentury Marcus Thomas, hovoří o jejích oblíbených reklamách, o síle autenticity, interaktivity a emocí v reklamě.
Článek Stephanie Burris z Marcus Thomas: pět reklam, které mě dojaly se nejdříve objevil na MAM.
...
V nové kampani se Allegrou spojuje s českými tvářemi – Zorkou Hejdovou, Tomášem Zástěrou, Fallenkou a Be ha Nguyenovou.
Sledování sportovních přenosů prostřednictvím streamovacích platforem už dnes nepovažujeme za nic neobvyklého. Není tedy překvapivé, že na tento trend naskakují další hráči.
Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 se stala Výměna manželek. Následoval seriál Srdce a poté repríza seriálu Pod hladinou.
Nařízení amerického prezidenta ohledně názvu Mexického zálivu se už projevilo ve službě Google Mapy. Zároveň dopadlo i na zpravodajskou agenturu AP, jejíž zástupce nebyl vpuštěn na Trumpův tiskový briefing.
Skupina ČEZ se stala dalším generálním partnerem Českého atletického svazu, přidala se tak k České spořitelně.
Investorská reality show Dragons' Den míří na obrazovky TV Nova a otvírá se zájemcům s podnikatelskými plány. Může být příležitostí i pro komerční partnery.
Svérázně reagovala Joe Media Miroslava Pýchy na odchod rádií skupiny Radio United Broadcasting z její digitální sítě Color DAB+. Vybraným programům navýšila datový tok.
Pětihvězdičkový hotel bude v rekonstruované brutalistní stavbě, kde sídlil InterContinental.
e& PPF Telecom Group se dohodla na převzetí 100 % společnosti Serbia Broadband.
Jedna z největších komunikačních skupin v České republice, Knowlimits Group (KG; na fotce partneři a manažeři) se aktuálně stala cílem rozsáhlého guerillového útoku, minimálně částečně vedeného ze zahraničí. Do akce, která Knowlimits může poškodit, jsou zahrnuty stovky obchodních partnerů KG, reklamních zadavatelů či spolupracujících agentur. ...
Firma, kterou založili Jan Mareš a Ondřej Pešek, dodává komplexní marketingové strategie.
Svérázně reagovala Joe Media Miroslava Pýchy na odchod rádií skupiny Radio United Broadcasting z její digitální sítě Color DAB+. Vybraným programům navýšila datový tok.
Další pokus hlasovat o velké mediální novele nevyšel. Poslanci se k tomuto bodu sejdou znovu v pátek 14. února. Koalice chce na poledne stanovit pevný termín pro hlasování.
Projekt je zatím ve fázi vývoje a televize ještě nerozhodla, jestli ho bude realizovat.
Kina a VOD služby soupeří o diváky i reklamní prostor. A jedna strana má jasně navrch.
Zatímco ve světě filmové distribuce si multiplexy drží svou roli, v digitálním marketingu jsou oproti streamovacím platformám téměř neviditelné. Naše data od 5. ledna do 5. února 2025 ukazují, že VOD služby dominují v povědomí diváků i v reklamních investicíc ...
Společnost Aleph Group, přední světový poskytovatel digitální reklamy, fintech služeb a vzdělávacích technologií, slaví 20. výročí založení.
Od svého vzniku je jeho posláním zpřístupnit digitální svět co nejvíce lidem. Na českém trhu fungovala společnost od roku 2009 pod značkou Httpool, který je od roku 2023 součástí značky Aleph.
...
Online a tištěný titul má přes 26.000 předplatitelů, loni pomohly podcasty i nový magazín.
Společnost Citfin, odborník na devizové operace a mezinárodní platby pro firemní klientelu obchodující se zahraničím, posiluje svůj tým. Na pozici ředitele marketingu a komunikace nastupuje Jan Vlček.
Vlček bude zodpovědný za strategické řízení marketingových aktivit a externí i interní komunikaci společnosti.
Do Citfinu ...
Když jde o budoucnost, nezáleží na věku, ale fantazii a odvaze, říká Jenovéfa Boková jako Česká spořitelna v kampani od VML a OAK Prague.
Slavíme 200 let, ale cítíme se na 30, zní motto kampaně České spořitelny. Chce povzbudit a inspirovat lidi, aby překonali stereotypy spojené s věkem.
„Věk není překážkou v&nbs ...
Spořitelna připravila k 200. výročí komunikační kampaň s názvem „Věk je jen číslo“.
Spolupráce zahrne strategickou komunikaci a budování povědomí o produktech v Česku.
Marketingová agentura Marketup po dvou letech spolupráce s energetickou společností E.on toto partnerství prodloužila na další dva roky s možnou opcí na delší období. V rámci nově uzavřené dohody tak bude Marketup dál zajišťovat výkonnostní marketing s důrazem na sběr leadů pro více vertikál […]
Vedení People & Culture ve společnosti Seyfor se ujímá Martina Chloupková. Nastaví procesy týmové spolupráce HR oddělení v Česku a na Slovensku.
Na pozici „chief people officer“ využije kromě znalosti interních postupů Seyforu také bohaté zkušenosti z dřívějšího působení v Edenredu, a především pak z Heureka Gr ...
Tomio Okamura dominuje na sociálních sítích frekvencí, Andrej Babiš mírou zapojení a interakcí. SPD investuje do největšího počtu placených kampaní propojených s oficiálním profilem. Vyplývá to z nové analýzy startupu Carl Data Company.
Platforma Munch, která i v Česku pod značkou Nesnězeno bojuje proti plýtvání jídlem, spojuje síly se svou rumunskou obdobou, aplikací Bonapp. Vzniká tak největší platforma zaměřená na záchranu potravin v regionu střední a východní Evropy. Obě společnosti v roce 2024 souhrnně dosáhly celkového obratu 7,5 milionu eur.
Plý ...
Kaufland v kampani využívá slovních hříček, aby humornou formou přiblížil fungování programu Kaufland Card.
Krátce poté, co Allegro oznámilo, že na konci března e-shop Mall.cz plně přejde pod jeho platformu, spouští novou image kampaň na sociálních sítích. V hlavních rolích vystupují influenceři Zorka Hejdová, Tomáš Zástěra, Fallenka a Be Ha Nguyenová, kteří si o Allegru šeptají u kávy.
Allegro působí na českém trhu od roku 2023 a ...
Nová analýza českého startupu Carl Data Company odhaluje, jak politici využívají sociální sítě k budování svého vlivu a komunikaci s voliči.
Celkem 940 příspěvků na jednom profilu za tři měsíce. Až 10 postů denně. Největší engagement u videa se psem. Česká politická scéna se na sociálních sítích mění v promyšlenou hru čísel a&nbs ...
Kaufland oslavuje páté výročí věrnostního programu Kaufland Card. Při této příležitosti uvede tři nové spoty v produkci agentury VML, které mají diváky pobavit a ukázat výhody programu. Zákazníci se mohou těšit na speciální slevy, partnerské nabídky a soutěž o rodinná auta.
Slevy na oblíbené zboží v letácích, slevo ...
Lednová data ohledně nakupování jasně ukazují, že online nákupy jsou již skutečně nedílnou součástí života. Dle průzkumu agentury Stem/Mark před Vánoci na internetu nakoupilo 93,7 procenta dotázaných, ve skupině vysokoškoláků pak dokonce 98 procent.
Mezi metodami doručení čím dál jasněji dominují doručovací boxy, které využily dvě třetiny nakup ...
T-Mobile se v nové kampani zaměřuje na komunikaci celého ekosystému pro mobilní telefony a ukazuje, že nový mobil by neměl být jen stylový doplněk, ale měl by být připravený na všechny situace, které život přináší.
Kampaň se napojuje na dlouhodobou komunikační linku #MeziSvými a je od 3. února nasazena v digitálním pros ...
Na myšlence, že telefon by neměl být jen na okrasu, je postavená kreativa nové kampaně společnosti T-Mobile.
Už 190 tisíc diváků a divaček si v Česku zašlo na nový „rodinný“ komediální snímek Na plech od režiséra Martyho Pohla alias Řezníka. Film navíc nevykazuje známky zpomalování, naopak.
Za poslední víkend filmu vzrostla návštěvnost o dalších 33 tisíc lidí a už se tak dá bez ostychu označovat za regulérní hit. Jenom pro srovnání ...
Loterijní společnost Allwyn se stala oficiálním partnerem týmu McLaren. Je zároveň i oficiálním partnerem Formule 1 (F1).
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 byl v divácké skupině 15+ seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina a s minimálním odstupem Vyšetřuje Imma Tataranni. V 15-54 je nejsledovanější Jedna rodina.