Maaxi.cz

Nová řada primáckého seriálu Polda překročila milionovou sledovanost

Mohlo by vás zajímat

Vláda schválila zvýšení poplatku pro ČT o 15 Kč a o 10 Kč pro ČRo

Vláda na svém středečním zasedání schválila navýšení televizního i rozhlasového poplatku pro média veřejné služby.

Za TV Barrandov nově mluví Kristýna Synáčová

Televizní skupina Barrandov ustanovila svou tiskovou mluvčí, stala se jí Kristýna Synáčová.

Do Rady ČT má šanci se vrátit Karmazín, do rozhlasové rady Mahdal

Dosavadní radní České televize a Českého rozhlasu mají největší šanci své mandáty obhájit.

Projekty regionálních médií, které získaly podporu od NFNZ

Představujeme šest projektů regionálních médií, které letos získaly podporu od Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ).

Engine Room vede Tomáš Sýkora, kreativním ředitelem Miky Karas

Sýkora je managing director, na pozici senior account manager přišla Romana Danišová.

Legislativní rada vlády kritizuje Baxovu mediální novelu, která navýší peníze pro ČT a ČRo

T-Mobile kampaní představuje nové tarify Next

V rámci své strategické linky #MeziSvými komunikuje T-Mobile své nové tarifní portfolio Next. 

Česká televize začne v létě točit druhou řadu úspěšného kriminálního seriálu

Již jen několik týdnů by mělo zbývat do startu natáčení druhé řady  úspěšného krimiseriálu České televize. První řada měla mezi diváky ČT solidní úspěch, když se na každý díl dívalo v průměru přes 1,2 milionu diváků v cílovce 15+. Výroba "dvojky" bude opět probíhat v režimu in house, to znamená v rámci produkčních kapacit ČT. ...

Roman Číhalík a Ondráš Petržilka nastupují do agentury Taste

Příchody Romana Číhalíka a Ondráše Petržilky souvisejí se snahou agentury Taste posílit v oblasti strategicko-kreativních služeb.

TV Prima nasadí „extrémní“ seznamovací show s Terezou Pergnerovou

Prima nasadí seznamovací reality show Honeymoon

Televize Prima chystá do vysílání seznamovací reality show s prvky extrémních podmínek Honeymoon - líbánky k nepřežití. Moderuje ji Tereza Pergnerová.

Tereza Pergnerová bude na Primě moderovat reality show Honeymoon – líbánky k nepřežití

"Extrémní seznamovací reality show" se natáčela na Filipínách, sleduje sbližování párů.

Dvořák získal na bonusu 1,7 milionu za tři čtvrtě roku, Souček 0,6 milionu za čtvrtletí

Bývalý generální ředitel dostal odměnu za leden až září 2023, nynější za říjen až prosinec.

Hájkův Livesport loni zvedl zisk nad 2 miliardy, hlavně díky účetní operaci

Tylčerová přešla z SPM Media do komunikace Innogy, střídá Chalupského

Finální řízení útvaru corporate affairs převezme Zuzana Tylčerová k 1. říjnu. Martin Chalupský ustupuje z manažerské pozice po více než 20 letech, bude konzultantem.

Komunikaci Innogy povede Tylčerová, vystřídá Chalupského

Po více než 20 letech mění skupina Innogy vedení své komunikace. Martin Chalupský odchází a bude působit jako konzultant, jeho kompetence převezme Zuzana Tylčerová.

Mňam TV a Hobby TV ukončily DVB-T šíření v Praze

V průběhu června bylo ukončeno šíření tematických kanálů v nabídce Regionální sítě 6, která slouží primárně pro vysílání lokální TV13. Jejich provozovatelem je S&P Broadcasting.

Kampaň „Tak určitě!" se zařadila k nejsledovanějším pořadům

Hokejová kampaň „Tak určitě!" se dostala mezi nejsledovanější pořady TV vysílání. Díky pozitivnímu ohlasu bylo její trvání prodlouženo do konce června a uvažuje se o jejím návratu na podzim.

Druhou řadu krimiseriálu Stíny v mlze v průměru sledovalo přes 1,2 milionu diváků

Policie Modrava byla s náskokem úterní večerní jedničkou

Nejsledovanějším pořadem úterního večera se s náskokem stal další reprízovaný díl seriálu Policie Modrava. Šlo zároveň o nejsledovanější pořad celého dne.

Druhou řadu seriálu Stíny v mlze sledovalo 1,27 mil. diváků

Druhá řada seriálu Stíny v mlze byla vyhledávaná jak v živém vysílání, tak i pro zpětné přehrání, uvedla ČT.

Proč globální hráči placené TV vstupují na trh volně šířených stanic?

Důvody, které nadnárodní provozovatele placené televize vedou ke vstupu do volně šířené TV distribuce, shrnuje Michaela Suráková z Atmedia.

MennYacht otevírá novou pobočku v Pařížské

Původem slovinská společnost MennYacht otevřela novou pobočku v pražské Pařížské ulici.

Netflix se chystá otevřít zábavní domy

Příští rok se mají otevřít dvě pobočky zábavního domu Netflix House ve Spojených státech.

Tomáš Boček: Funkční inzerce v médiích se dnes podobá komplexnímu PR

Odcházející provozní ředitel skupiny SPM mluví o své čerstvé zkušenosti s řízením médií.

Mora se nově spojuje se šéfkuchařem Kašpárkem

Novým ambasadorem české značky Mora se stal michelinský šéfkuchař Radek Kašpárek. 

Marketingová platforma Ecomail zrychluje expanzi na polském mailingovém trhu

Rusko omezí přístup k médiím z EU, včetně ČT a Seznam Zpráv

Rusko uvedlo, že v rámci odvetných opatření bude na svém území omezovat obsah více než 80 médií z Evropské unie. Týká se to i České televize a webu Seznam Zprávy.

Manažerkou komunikace EY je Michaela Šedlbauerová

Přichází z realitně-poradenské společnosti Cushman & Wakefield, předtím byla v KPMG.

Na marketéry se valí nový problém, AI hlasy znějí příliš stejně

Syntetizované hlasy se s rozmachem generativní AI stávají stále výraznější součástí identity firem. Zní ale stejně, upozorňuje Martin Franc z Agnostixu.  

PR a komunikaci EY má na starosti Šedlbauerová

Novou manažerkou PR a komunikace společnosti EY se stává Michaela Šedlbauerová. 

Loterie Korunka mění název na Maxa, druhá hokejová soutěž bude Maxa liga

Ke změně dojde k 1. září. Původní název nesla loterie od roku 1997. Provozuje ji Tipsport.

Beko má kampaň na Rohlik.cz, zapojuje retail média

Kampaň propaguje lednice Beko s technologií HarvestFresh, součástí kampaně je i soutěž o čtyři z těchto lednic včetně nabídky 15-20% slevy na spotřebiče Beko.

Tykačova skupina Sev.en spustila podcast O energetice se šarmem

Nový pořad o ženách, které hýbou světem energetiky, moderuje Petra Květová Pšeničná.

Vltava Labe Media zahájila nový projekt, zaměřený na ekonomiku regionálních redakcí

Vedení mediálního domu Vltava Labe Media (VLM; majitel Penta), který vydává největší regionální médium Deník/Denik.cz, si chce posvítit na ekonomiku a výkonnost jednotlivých regionálních redakcí. VLM aktuálně zaměstnává na 350 novinářů a provozuje 70 regionálních webů plus cca tři desítky printových mutací Deníku (ke sloučeních některých regionální ...

RF Hobby uvádí časopis pro děti Šikulkovo tvoření

Dvouměsíčník s návody a vystřihovánkami bude za 69,90 Kč, náklad činí 50.000 výtisků.

Šedesát režisérů a velké reklamní produkce žádají napravit tendry na spoty

Memorandum za férovější výběrová řízení podepsali Jasmina Blažević, Tomáš Mašín, Marek Partyš, Tomáš Bařina, Roman Valent, Wolfberg, Mugshots nebo Alice Nellis. Připojily se Armada Films, Ad Kolektiv, Bistro Films, Boogie Films, Creative Embassy či Stink.

Jína odchází ze Škody Auto, nahradí ho Povolná

Z globální komunikace společnosti Škoda Auto odchází Pavel Jína, v pozici ho nahradí Ivana Povolná. 

Olympijský tým znovu spustil digitální Czechteam.tv

Se startem Olympiády dětí a mládeže spustil Český olympijský tým třetí ročník vysílání digitální televize Czechteam.tv.

TV Natura ukončila vysílání, obsah přesunula na Herohero

Český mediální trh je chudší o další televizní stanici. V uplynulých dnech své vysílání ukončila TV Natura Jany Peterkové. Důvodem je podle ní problematická regulace ze strany RRTV.

Využívanost televizoru k „netelevizním" aktivitám roste

Se zvyšujícím se počtem televizorů připojených k internetu se zvyšuje i čas věnovaný na televizoru jiným aktivitám, než je sledování TV vysílání.

Bývalý ředitel TV Nova nastupuje do investiční skupiny jako ředitel pro mediální sektor

Poslední díl druhé řady Stíny v mlze byl pondělním vítězem

Závěrečný díl druhé řady seriálu Stíny v mlze sledovalo 1,07 mil. diváků (15+), což byl znovu nejlepší výsledek pondělního večera i celého dne.

Radegast slibuje zadržet v krajině tolik vody, kolik si z ní bere

Radegast dal slovo, že do roku 2030 zadrží v krajině tolik vody, kolik si z ní bere. Vavřinec Hradilek kvůli tomu sjel schody na kajaku.

Lime: Až zlepšíme uživatelský zážitek, přijdou marketingové kampaně

V Česku se Lime v současnosti soustředí na zlepšování uživatelského zážitku a parkování. Až poté se bude věnovat marketingovým kampaním, říká její generální ředitel Václav Petr.

Coca-Cola uvádí první ready-to-drink Jack & Coke

Ve spolupráci se značkou whiskey Jack Daniel’s uvádí Coca-Cola svůj první ready-to-drink nápoj. 

Češi stále preferují v médiích lidské hlasy více než ty umělé

V české populaci stále převažuje negativní vnímání využití umělé inteligence v médiích nad pozitivním. Ukazuje to nová vlna výzkumu zaměřeného na umělou inteligenci v české společnosti od agentury Ipsos a FSV UK.

„Vizuální masterpiece!“ U reklamních katů vítězí Partyšův spot na parfémy

Experti chválí práci režiséra Marka Partyše a produkce Bistro Films pro parfémy Novellista.

Loni vydaná hra pomohla zvednout tržby herního studia o desítky milionů

Herní studio se zahraničním vlastníkem a investorem loni po několikaletém vývoji vydalo hru-střílečku, určenou primárně pro PC. O několik měsíců přidalo i verzi, určenou pro konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Prodeje nového titulu, které trvaly několik měsíců, pomohly zvednout tržby společnosti téměř o 100 milionů. ...

Změny ve vedení českého Vodafone, odchází viceprezidenti pro finance a pro právní záležitosti