Vláda na svém středečním zasedání schválila navýšení televizního i rozhlasového poplatku pro média veřejné služby.
Představujeme šest projektů regionálních médií, které letos získaly podporu od Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ).
Již jen několik týdnů by mělo zbývat do startu natáčení druhé řady úspěšného krimiseriálu České televize. První řada měla mezi diváky ČT solidní úspěch, když se na každý díl dívalo v průměru přes 1,2 milionu diváků v cílovce 15+. Výroba "dvojky" bude opět probíhat v režimu in house, to znamená v rámci produkčních kapacit ČT. ...
Příchody Romana Číhalíka a Ondráše Petržilky souvisejí se snahou agentury Taste posílit v oblasti strategicko-kreativních služeb.
Televize Prima chystá do vysílání seznamovací reality show s prvky extrémních podmínek Honeymoon - líbánky k nepřežití. Moderuje ji Tereza Pergnerová.
Finální řízení útvaru corporate affairs převezme Zuzana Tylčerová k 1. říjnu. Martin Chalupský ustupuje z manažerské pozice po více než 20 letech, bude konzultantem.
Po více než 20 letech mění skupina Innogy vedení své komunikace. Martin Chalupský odchází a bude působit jako konzultant, jeho kompetence převezme Zuzana Tylčerová.
V průběhu června bylo ukončeno šíření tematických kanálů v nabídce Regionální sítě 6, která slouží primárně pro vysílání lokální TV13. Jejich provozovatelem je S&P Broadcasting.
Hokejová kampaň „Tak určitě!" se dostala mezi nejsledovanější pořady TV vysílání. Díky pozitivnímu ohlasu bylo její trvání prodlouženo do konce června a uvažuje se o jejím návratu na podzim.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera se s náskokem stal další reprízovaný díl seriálu Policie Modrava. Šlo zároveň o nejsledovanější pořad celého dne.
Druhá řada seriálu Stíny v mlze byla vyhledávaná jak v živém vysílání, tak i pro zpětné přehrání, uvedla ČT.
Důvody, které nadnárodní provozovatele placené televize vedou ke vstupu do volně šířené TV distribuce, shrnuje Michaela Suráková z Atmedia.
Rusko uvedlo, že v rámci odvetných opatření bude na svém území omezovat obsah více než 80 médií z Evropské unie. Týká se to i České televize a webu Seznam Zprávy.
Syntetizované hlasy se s rozmachem generativní AI stávají stále výraznější součástí identity firem. Zní ale stejně, upozorňuje Martin Franc z Agnostixu.
Kampaň propaguje lednice Beko s technologií HarvestFresh, součástí kampaně je i soutěž o čtyři z těchto lednic včetně nabídky 15-20% slevy na spotřebiče Beko.
Vedení mediálního domu Vltava Labe Media (VLM; majitel Penta), který vydává největší regionální médium Deník/Denik.cz, si chce posvítit na ekonomiku a výkonnost jednotlivých regionálních redakcí. VLM aktuálně zaměstnává na 350 novinářů a provozuje 70 regionálních webů plus cca tři desítky printových mutací Deníku (ke sloučeních některých regionální ...
Memorandum za férovější výběrová řízení podepsali Jasmina Blažević, Tomáš Mašín, Marek Partyš, Tomáš Bařina, Roman Valent, Wolfberg, Mugshots nebo Alice Nellis. Připojily se Armada Films, Ad Kolektiv, Bistro Films, Boogie Films, Creative Embassy či Stink.
Se startem Olympiády dětí a mládeže spustil Český olympijský tým třetí ročník vysílání digitální televize Czechteam.tv.
Český mediální trh je chudší o další televizní stanici. V uplynulých dnech své vysílání ukončila TV Natura Jany Peterkové. Důvodem je podle ní problematická regulace ze strany RRTV.
Se zvyšujícím se počtem televizorů připojených k internetu se zvyšuje i čas věnovaný na televizoru jiným aktivitám, než je sledování TV vysílání.
Závěrečný díl druhé řady seriálu Stíny v mlze sledovalo 1,07 mil. diváků (15+), což byl znovu nejlepší výsledek pondělního večera i celého dne.
Radegast dal slovo, že do roku 2030 zadrží v krajině tolik vody, kolik si z ní bere. Vavřinec Hradilek kvůli tomu sjel schody na kajaku.
V Česku se Lime v současnosti soustředí na zlepšování uživatelského zážitku a parkování. Až poté se bude věnovat marketingovým kampaním, říká její generální ředitel Václav Petr.
V české populaci stále převažuje negativní vnímání využití umělé inteligence v médiích nad pozitivním. Ukazuje to nová vlna výzkumu zaměřeného na umělou inteligenci v české společnosti od agentury Ipsos a FSV UK.
Herní studio se zahraničním vlastníkem a investorem loni po několikaletém vývoji vydalo hru-střílečku, určenou primárně pro PC. O několik měsíců přidalo i verzi, určenou pro konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Prodeje nového titulu, které trvaly několik měsíců, pomohly zvednout tržby společnosti téměř o 100 milionů. ...